دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

قالب جدید

سلام " 

تعجب نکنید الان که دارم این مطلب رو میذارم با کامپیوتر دوستم که موقتا

دست منه اومدم . . .

راستش از دیشب تا حالا داشتم به یک قالب جدید برای وبلاگ فکر میکردم ، و به طور

موقت این قالب رو سر هم کردم . البته زیاد هم موقتی نیست ! چون فعلا فرصت طراحیه یک قالب جدید تر رو ندارم مگر این که دوستان مساعدت کنن و آستین بالا بزنن !

دوستان لطفا نظرتون رو در مورد قالب جدید وبلاگ اعلام کنید  

منتظرم 

نظرات 6 + ارسال نظر
همکلاسی چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 10:05

خوووووووووووووووووووووووووبه !!!

صدف چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 12:53 http://www.asantabligh.ir

سلام خوبی وبلاگ قشنگی داری ،اگه خواستی یه سری به سایت های من بزن اگه خواستی با من تبادل لینک کنی به این آدرس مراجعه کن گلم http://istgah.asantabligh.com/tabdol1.php واگه هم خواستی آمار ورتبه وبلاگ خودتو بترکونی حتما به این سایت مراجعه کن 100% رایگان هستش و می تونی به راحتی آمار بازدید وبلاگ خودتو افزایش بدی هرچقدر دلت بخواد مرسی http://asanrank.com

حامد چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 15:59

خوبه
یه مقدار عکسش ضایع است

..... پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 10:06

سلام
ببخشید راسته که میگن تو یونی شما دروس مدار رو خیلی سخت می گیرن ؟

متاسفانه حقیقت داره . . .

هانیه جمعه 25 تیر 1389 ساعت 12:11

سلام
من مخابرات شهرری برای ازاد انتخاب کردم ولی متنفرم از این رشته نمی دونم چی شد که این کار و انجام دادم . ازمون سراسری اصلا خوب ندادم الان خیلی نگرانم . فکر میکنم برای خانوما بازار کار خوبی نداشته باشه درسته ؟ شما از رشته انتخابیتون راضی هستید ؟

سلام ؛
من فکر نمیکنم که بازار کار این رشته برای خانم ها محدودیتی داشنه یاشه !!!
ولی اگر از این رشته خوشتون نمیاد و با علاقیه شدید (!) این رشته رو انتخاب نکردید ٬ راه خیلی سختی رو دارید . . .
چون تنها راه مبارزه با سختی ها و سنگین بودن دروس این رشته علاقه واقعی به اونه !

هانیه جمعه 25 تیر 1389 ساعت 12:13

به نظر شما مخابرات دانشگاه شما بهتر یا تهران جنوب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
این یه چیز غریزیه که هر کس از دانشگاه خودش تعریف کنه و اون
رو برتر بدونه !!‌ ولی تویه این قضیه به نظر من دانشگاه ما بهتره چون این رشته فقط دو یا سه ساله که در تهران جنوب تدریس میشه
ولی تو دانشگاه ما سابقه ی چندین ساله داره !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد