دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

ترم اولی ها بخونن

سلام فقط سریع بگم که ... 

  

ریاضی ۱ :محمدی       

                                 فیزیک۱:انصاری نو 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
mahmood جمعه 26 شهریور 1389 ساعت 11:36 http://eiml.blogfa.com/

salam
be soorate etfaghi va az google varede weblaget shodam
az inke dasti dar neveshtan dari kheyli khoshhalam
mikhastam ye lotfi bokoni va to weblage man ye nazar bezari
nazare shoma baram moheme
ehsas mikonam dar khosoose aghaye seda ebi va weblage man harf haye ziadi dashte bashi
lotf kon va bekhatere inke to weblaget nazar gozashtam nazare arzeshmandeto be man elam kon
kheyli mamnoon az tavajohet

هم کلاسی جمعه 26 شهریور 1389 ساعت 13:43

ریاضی ۱ : شاداب
فیزیک ۱: انصاری خوب درس میده نمره نمیده
نقشه کشی : علی پوریان و لطفی

نصیحت هایی از ته قلب شنبه 27 شهریور 1389 ساعت 13:20

ریاضی پیش با آرش درگران ور داری بدبختی
فیزیک با رامین خویی ور داری بدبختی

نقشه کشی صالح کندزی خوب نی بلکه عالیه
فارسی دکتر بهبهانی خوب نی بلکه عالیه

و دیگر هیچ...!

a یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 11:39

سلام...
خوب هستین
اومدم بگم منم تازه دارم به جمع مخابراتیها اضافه میشم
نمیدونم باید خوشحال باشم یا ناراحت ...
در هر حال این رشته تنها رشته درست حسابی دانشگاه شهرری هست.
بهتره به ترم اولیها خوش آمد بگید...

خیلی خوش امدی و انتخاب خوبی هم داشتی پشیمون نمیشی

واقعیت شنبه 3 مهر 1389 ساعت 12:32

من با اطمینان میگم اگر میخواهید درس ریاضی 1 رو یاد بگیرید با خانم لیدا موسوی بردارید ( ضمنا نمره هم خوب میده ) عالیه می توانید بپرسید

استاد انصاری نو عالی درس میده ولی خیلی سختگیرانه صحیح میکنه نمره هم بد میده تعداد قبولیش کمه

ریاضی ۱ شاداب هم خوبه در ضمن انصاری درس خون باشی عالی

m دوشنبه 5 مهر 1389 ساعت 14:52

سلام...من امروز برای اولین بار سر کلاس انصاری نو بودم... ولی انقدر تند تند درس میداد و کلاس رو به چالش میکشید که گیج شدیم... نظر شما که بیشتر میشناسیدش در موردش چیه؟ سخت نمره میده؟ زهره نکویی چطور؟؟برای ریاضی1؟

نوع درس دادن اقای انصاری نو حرف نداره عالیه همه نکته ها رو میگه مخصوصا انتگرالهارو فقط دقت میخواد همین در ضمن اولش درست می شه اگر هم میبینی که سرعت بالا درس میده به خاطر حجم بالای درس

a دوشنبه 5 مهر 1389 ساعت 14:54

این A , M جفتش منم ... یک نفره همون که بهش جواب دادی انتخابش خوب بوده...
پس انصاری نو سخت گیره؟ مشخص بود کاملا

m دوشنبه 5 مهر 1389 ساعت 14:56

راستی من وبلاگ نویس هم هستم و خودم هم وبلاگ دارم.

سلام ٫ خوب وبلاگ تو بده ببینیم

م چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 01:05

باقر زاده برای ریاضی ۱ چطوره ؟؟؟؟ کسی هست که بشناستش ؟؟؟؟ همینطور کمالیان فیزیک ۱ ؟؟؟/ کسی هست که این ۲ تا رو بشناسه :ـ(

نه متاسفم من که نمیشناسم در ضمن این درس ها به قدری سبک و راحت هستند که اصلا اهمیت نداره با چه کسی بر میداری زیاد خودشو ناراحت نکن ادامه بده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد