دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

توهین شرکت اپل به مقدسات اسلام+عکس

شرکت معروف آمریکایی Apple سازنده گوشی های آیفون و آی پد و کامپیوترهای خانگی و قابل حمل است، اقدام به ساخت فروشگاهی به شکل کعبه در خیابان پنجم نیویورک کرده است


تصاویر در ادامه مطلب



این شرکت آمریکایی برای جلب مشتری اقدام به سرو مشروبات الکلی در این مکان کرده است و چون این معماری هر فردی را به یاد ساختمان کعبه و مسلمانان می اندازد تصویری بدی را در ذهن تداعی می کند.
در مورد ساخت این بنا مجامع اسلامی نیویورک و آمریکا و همچنین وبلاگ نویسان مستقل آمریکای شمالی به اعتراض رسمی پرداخته اند.
البته نیویورک چند وقتی است شاهد مشروبخانه هایی با نام های اسلامی چون "مکه" است و عموم مسلمانان این شهر نسبت این نام گذاری معترضند.
این مطلب که توسط مهدی عباسی مهر نوشته شده است در ادامه نوشته است هر از چند گاهی توسط رسانه ها و شرکت ها و دولت های غربی توهین غیرمستقیم و مستقیم به مقدسات دینی مسلمانان می شود، همانند توهین روزنامه دانمارکی و اروپایی به حضرت رسول و یا اظهارات برخی سران کشورهای اروپایی.
به گفته برخی مفسران سیاسی اسلامی، این اقدامات بعضا به عنوان محک هایی برای تشخیص حساسیت مسلمانان به مقدسات خود به حساب می آید. به گفته فوکویاما، جامعه ای آمادگی پذیرایی از لشکرکشی فرهنگی و نظامی سلطه را خواهد داشت که نسبت به موطن و مقدسات دینی و ملی خود بی توجه شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد