دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

شوخی با دانشجویان

دوستان امروز قصد دارم خصوصیات دانشجویان کشورهای مختلف دنیا رو براتون بگم،

ژاپن: به طرز دیوانه‏واری مطالعه می‏کنند و در اوقات بیکاری خود و به منظور تفریح هم که شده، چند ربات می‏سازند.

اسپانیا: در حالی که بر روی یک گاو خشمگین نشسته‏اند، و در حال نواختن گیتار یا آلات موسیقی دیگری هستند، نگاهی هم به کتاب‏های خود می‏کنند.

مصر: در این کشور دانشجویان بعد از اتمام کلاس درس علیه حسنی مبارک تظاهرات می‏کنند و برای تفریح هم که شده در و پنجره‏های دانشگاه را می‏شکنند.

 

افغانستان: در این کشور هنوز بر سر اینکه به دانشگاه، دانشگاه بگویند یا University دعوا است.

هند: وی بعد از آنکه عاشق دختری شد، همزمان برادر دوقلویش را نیز پیدا می‏کند که سالها از وجودش بیخبر بوده، سپس یک سری ماجراهای عاشقانه و اکشن و یک سری اتفاقات هم که سانسور می‏شوند، اتفاق می‏افتد بعد هم همه به خوبی و خوشی می‏روند سر خانه و زندگی خودشان.

ایتالیا: در این کشور دانشجو درس نمی‏خواند بلکه کلاس درس را دودر کرده به استادیم دل‏آپی می‏رود و آنجا را به آتش می‏کشد.

آمریکا: در این کشور دانشجویان بعد کلاس درس به همراه دوست پسر/ دختر شان، به تظاهرات جهت دفاع از حقوق پایمال شده یهودیان می‏پردازند.

عراق: در این کشور اگر دانشجو بتواند 2 واحد عملی جاخالی دادن به بمب و خمپاره‏های تروریست‏ها و نظامیان را پاس کند، به درسش هم می‏پردازد.

چین: درسش را می‏خواند و در اوقات بی‏کاری مشابه یک مارک معروف خارجی را می‏سازد و سپس به یک دهم قیمت، در بازار می‏فروشد.

برزیل: در این کشور دانشجویان فقط واحد تربیت بدنی را پاس می‏کنند و در اوقات بیکاری خود نیز کتاب چگونه فوتبال بازی کنیم نوشته پله را به نقد و بررسی می‏گذارند.

کوبا: در این کشور دانشجویان چه دلشان بخواهد و چه نخواهد یک کمونیست محسوب می‏شوند، و همینطور باید باسواد باشند، در ضمن باید در روز سه بار، به مدت 10 دقیقه برای طول عمر فیدل‏کاسترو و جز جگر گرفتن جمیع رئیس جمهور‏های آمریکا دعا کند.

ونزوئلا: در این کشور دانشجویان تمام اعمالی را که دانشجویان کوبایی انجام می‏دهند مو به مو تکرار می‏کنند.

پاکستان: دانشجویان به شدت درس می‏خوانند تا در صورت کسب رتبه‏ها بالا به عضویت گروه القاعده درآیند.

اوگاندا: در این کشور دانشجویان درس می‏خوانند و در اوقات بی‏‎کاری خود چند تن از توتسی‏ها را می‏کشند.

انگلیس: در این کشور نسل این موجودات در حال انقراض می‏باشد، و احتمالا تا پایان دوره کواترناری منقرض خواهند شد، اما بازماندگان این موجودات علاقه زیادی به درس خواندن دارند.

گینه بیسائو (یا بی‏صاحب یا یک همچین چیزایی): در این کشور همگی منتظرند که اولین دانشگاه کشور ساخته شود تا علاقه‏مندان به علم و دانش به همراه بر و بچ هم‏قبیله‏ای خود به دانشگاه بروند.

ایران: این موجودات عجیب و غریب، سر کلاس‏های عمومی بقیه رویای خوابشان را که دیشب ناتمان مانده بود را به اتمام می‏رسانند و سر کلاس‏های اختصاصی هم جزوه می‏نویسند (البته اگه استاد‏....)، سیاسی نیستند اما سیاسیون را دوست دارند، معمولا لیگ تمام کشور‏های بالا را دنبال می‏کنند، عاشق عبارت (خسته نباشید) هستند، اما فقط در نیم ساعت مانده به آخر کلاس، هر روز دوپرس از غذای دانشگاه را می‏خورند و باز هم به آن بد و بیراه می‏گویند، این موجودات به سرعت عاشق می‏شوند و اما اگر با اولی ازدواج کردند که هیچ وگرنه، سیکل عاشق شدنشان بارها و بارها تکرار خواهد شد، از قشر فرهیخته جامعه محسوب می‏شوند اما هنوز دلیل این موضوع که چرا صاحب خانه‏ها جان به عزرائیل می‏دهند اما به دانشجوی پسر خانه نمی‏دهند معلوم نشده؛ این موجودات در عمل چت کردن نیز ید طولایی دارند، و از دیگر کارهای این موجوات می‏توان به متر کردن خیابان و غیبت پشت سر استاد اشاره کرد، البته اگر بخواهیم همه اینها را در یک کلام بگوییم این موجودات هر کاری می‏کنند جز درس خواندن، متاسفانه نسل دانشجوی درسخوان در ایران به شدت در خطر انقراض است...

نظرات 2 + ارسال نظر
M.H دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 18:23

tt bud :-D . TNX 7

ش سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 13:50

بله بله .... (قهوه تلخ).خیلی خوب بود ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد