دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

آخرین جملات افراد مختلف قبل از مرگ !!!

آخرین کلمات یک مهندس برق : خوب حالا روشنش کن... 

  

آخرین کلمات یک بیمار : مطمئنید که این آمپول بی خطره؟ 

 

آخرین کلمات یک جلاد : ای بابا، باز تیغهء گیوتین گیر کرد...   

  

آخرین کلمات یک انسان عصر حجر : فکر میکنی توی این غار چیه؟  

 

آخرین کلمات یک بندباز : نمیدونم چرا چشمام سیاهی میره...    

آخرین کلمات یک پزشک : راستش تشخیص اولیه ام صحیح نبود. بیماریتون لاعلاجه...  

 

آخرین کلمات یک پلیس : شیش بار شلیک کرده، دیگه گلوله نداره...   

  

آخرین کلمات یک جهانگرد در آمازون : این نوع مار رو میشناسم، سمی نیست...     

آخرین کلمات یک چترباز : پس چترم کو؟        

آخرین کلمات یک خبرنگار : بله، سیل داره به طرفمون میاد...       

آخرین کلمات یک خلبان : ببینم چرخها باز شدند یا نه؟     

آخرین کلمات یک خون آشام : نه بابا خورشید یه ساعت دیگه طلوع میکنه!      

آخرین کلمات یک داور فوتبال : نخیر آفساید نبود    


آخرین کلمات یک دربان : مگه از روی نعش من رد بشی...
 

آخرین کلمات یک دوچرخه سوار : نخیر تقدم با منه   

آخرین کلمات یک دیوانه : من یه پرنده ام!        

آخرین کلمات یک شکارچی : مامانت کجاست کوچولو؟...    

 

آخرین کلمات یک غواص : نه این طرفها کوسه وجود نداره...     

آخرین کلمات یک فضانورد : برای یک ربع دیگه هوا دارم...  

آخرین کلمات یک قصاب : اون چاقو بزرگه رو بنداز ببینم...     

آخرین کلمات یک کارآگاه خصوصی : قضیه روشنه، قاتل شما هستید!    

آخرین کلمات یک گروگان : من که میدونم تو عرضه ی شلیک کردن نداری...  

 

آخرین کلمات یک متخصص آزمایشگاه : این آزمایش کاملاً بی خطره...    

آخرین کلمات یک متخصص خنثی کردن بمب: این سیم آخری رو که قطع کنم تمومه...    

 

آخرین کلمات یک معلم رانندگی : نگه دار! چراغ قرمزه!     

آخرین کلمات یک ملوان: من چه می دونستم که باید شنا بلد باشم؟     

آخرین کلمات یک ملوان زیردریایی: من عادت ندارم با پنجره بسته بخوابم...     

آخرین کلمات یک سرباز تحت آموزش هنگام پرتاب نارنجک : گفتی تا چند بشمرم؟

نظرات 6 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 14:49

not bad :D

هادی سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 20:10

دمت گرم (-)
۱ ساعت خندیدم .

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 13:06

سلام من و دو تا از دوستانم میخواستیم جزو نویسنده های وبلاگ بشویم ... امکانش هست؟
اگر هست لطفا شرایط و ... رو میفرمایید؟

سلام دوست من . . .
اسم و مشخصاتتون رو به :
SPIJEN@yahoo.com
بفرستید .

۰۰۷ شنبه 22 آبان 1389 ساعت 16:16

حاجی کلی حال کردم . . . ممنون

احمد دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 13:56

ههههههههههههههههههههه خیلی باحال بود ههههههههههههه دوروز بعد و هنوز هههههههههههههههههههه

مهشید دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 22:17

سلام ...جالب بود. راستی ماهم آپیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد