دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

لطفا بخونید و نظر بدید

سلام خدمت تمامی دانشجویان مخابرات ری و بازدیدکنندگان این وبلاگ و خسته نباشید به علیرضا بابت سانسوری های به موقعش من قصد دارم از این به بعد با آموزش نوشتن در خدمت شما باشم تا کمی سطح مقاله نویسی خودمون رو تقویت کنیم اگر امکان داره برام نظر خودتون رو بگذارید تا منم بدونم چه تعداد از خوانندگان این وبلاگ با این کار موافق اند چقدر مخالف. در ضمن من قصد دارم بخشی رو به نام ترفند بازار راه بیاندازم که در واقع آموزش ترفند های موبایل و کامپیوتر است اگر زحمتی نیست در این مورد نیز برام نظر بگذارید. 

ممنونم از این که نوشته ی من رو خوندید.

نظرات 7 + ارسال نظر
)-( . (/\) جمعه 21 آبان 1389 ساعت 12:02

salam . ba tarafand bazaret mokhalefam . age chize khaily top peyda kardi mituni bezarish tooye tazeha . benazare man mataleb khaily parakande va baazan khaily ghadimi hastesh . ostadaye in uni blog haye marboote ra chek mikonan . khaily dust daram ye linki be onvan enteghad o pishnahad gozashte beshe shayad man nemtunam ye chizi ro to ruye ostadam begam ... chize jadidi be zehnam resid migam ... .

ق جمعه 21 آبان 1389 ساعت 13:26

منم زیاد پایه نیستم وبلاگ از مسیر خودش منحرف بشه .

علیرضا شنبه 22 آبان 1389 ساعت 16:13

برادر من چرا جو سازی میکنی ؟؟؟؟

م شنبه 22 آبان 1389 ساعت 18:10

این علیرضا فقط یه کار بلد اونم اینکه بشینه هی کامنت ضد حال برای نویسنده ها بذاره

عرفان شنبه 22 آبان 1389 ساعت 19:44

بازم سلام و عرض تشکر خدمت شما عزیزان که نظر داده اید ولی خودتون یه نگاه بکنید به وبلاگ چیزی جز طنز نیست ولی اسمش وبلاگ مخابراته من می خواستم نویسندگی رو یاد بدم تا خودتون بتونید بنویسید چون من وقتشو ندارم و قسمت ترفند هم آموزش ترفند مو بایل و کامپویوتر بود که به نظر من بدرد یه مهندس مخابرات بیشتر می خوره تا طنز. منم دیگه چیزی نمی نویسم. خداحافظ.

علیرضا یکشنبه 23 آبان 1389 ساعت 01:12

عرفان جان چرا چیزی که توی کامنت نوشتی رو دوباره تویه یه پست میزاری ؟؟؟
کلا انتقاد و پیشنهاد تو بخش کامنت هاست . . .
شما هم اگه انتقادی داری توی همین کامنت ها بنویس . . .
لازم نیست یه پست بزاری و توی اون مطلبی رو بگی . . .
به نظر من هم وبلاگ داره از مسیر خودش خارج میشه ...
من کلا با کار تخصصی موافقم و از اون حمایت میکنم . . .
هر کسی هم میخواد شروع کنه ُ‌یا علی . . .

احمد دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 13:39

درست زیادی طنز شده ولی اگه طنز نباشه کسالت آور میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد