دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

عشق از دید .........



1. عشق از دیدگاه حاج آقا: استغفرالله باز این حرف های بی ناموسی زدی. (جمله عاشقانه: خداوند همه جوانها را به راه راست هدایت کند)

2. عشق از دید دختر حاج آقا: آه ... خدای من یعنی میشه بدون این که بابام بفهمه من عاشق بشم. (جمله عاشقانه: ندارد)

3. عشق از دید یه ریاضی دان: عشق یعنی دوست داشتن بدون فرمول (جمله عاشقانه: آه عزیزم به اندازه سطح زیرمنحنی دوست دارم) 

4.عشق از دید بقال سرکوچه: والا دوره ما عشق مشق نبود ننمون رفت و این سکینه خانم رو واسه ما گرفت. (جمله عاشقانه: سکینه شام چی داریم ...)

5. عشق از دید اصغر کاردی (در زندان): مرامتو عشقه، عشقی (جمله عاشقانه: چاقو خوردتیم لوتی ...)

6. عشق از دید یه دختر مدیوم کلاس و کمی بی غم: آه عزیزم کاش الان پیشم بودی بغلم می کردی، سرمو میزاشتم رو شونه هات .... (جمله عاشقانه: دوست دارم عزیزم ...)

7. عشق از دید مادر بزرگم: این حرفای بدو نزن، راستی این دختر اقدس خانوم خیلی دختر خانم و با کمالاتیه، تازه تحصیل کرده هم هست .... (جمله عاشقانه: بریم خواستگاری ... )

8. عشق از دید .... (خودتون الان می فهمید از دید کی): عزیزم تو که عاشقمی پس چرا هزینه جراحی پلاستیکمو نمی پردازی ....، واسه ناهار بریم سورنتو، سالی با دوستش هم قراره بیاد، دوست سالی واسش یه ماتیز (به قول بعضی ها دوو منگل) گرفته تو حتی حاضر نیستی واسه من که این همه دوستت دارم حتی یه پراید بخری. (جمله عاشقانه: عزیز گوشی سونی می خوام و ... راستی دوستت هم دارم)

9. عشق از دید کسی که بار اوله که عاشق می شه: عزیزم باور کن بدون تو حتی یه لحظه هم نمی تونم زندگی کنم، تو واسم همه دنیا هستی ... (جمله عاشقانه: فدات شم عزیزم خیلی خیلی دوست دارم)

10. عشق از دید کسی که بار اولش نیست: عزیزم خیلی دوست دارم، باور کن به خاطر تو شب ها با پای برهنه می خوابم. (آه عزیزم دیرم شده باید برم)

11. عشق از دید یک راننده: رادیات (رادیاتور) عشق من از برایت جوش آمده، باور نداری بر آمپرم بنگر (لهجه شوفری بخونید) (جمله عاشقانه: عزیزم دوست دار....بو بو بوغ)

12. عشق از دید بعضی ها: آه خدا یعنی میشه بیاد خواستگاریم .... (جمله عاشقانه: یا شاه عبدالعظیم 1000 تومن نذرت می کنم بیاد خواستگاریم)

13. به دلیل نحسی از نوشتن معذوریم (حتی شما دوست عزیز)

14. عشق از دید اراذل و اوباش: عشق مشغ سیخی چند، برو بچه سوسول دلت خوشه، خونه خالی نداری ... (جمله عاشقانه: بو بوغ ... خانم بیا بالا خوش می گذره)

15. عشق از دید یک مهندس الکترونیک: عشق همان دوست داشتن است وقتی در .... ضرب می شود، البته در این ناحیه انسان به صورت غیر خطی عمل می کند. (جمله عاشقانه: عزیزم تو منو در وسط منحنی مشخصه بایاس کردی)

16.عشق از دید بابام: آخه پسر عشق واست نون و آب می شه ... حالا بگو ببینم پدرش چکاره است؟ (جمله عاشقانه: برو با دختر حاج آقا ازدواج کن)


۱۷. عشق از دید مادرها: وا مگه امسال کنکور نداری، عشق واسه بعد..مگه تو امسال فلان نداری، عشق واسه بعد..مگه تو امسال بهمان نداری، عشق واسه بعد...( جمله عاشقانه: جملات عاشقانه ای هنوز بیان نشده )

1۸. عشق از دید کسی که در عشق شکست خورده: عشق یعنی کشک (جمله عاشقانه: برو کشکتو بساب)

نظرات 4 + ارسال نظر
. یکشنبه 23 آبان 1389 ساعت 01:59

قشنگ بود . . .

ممنون نقطه جان...جسارتا شما از کجا نظر دادی...!!!؟؟؟؟؟؟

ساسان دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 08:12

من مهندس الکترونیکم و میگم عشق مثل تابهع ضربه می مونه که یه هویی تو یه لحظه تو صفر زندگی ات می بردت تا بی نهایت.باحال بودیه آفرین آفرین

احسنت ، کاملا حق با شماست... اصلا مورد نوزدهم همینه که ایشون فرمودن!!

احمد دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 13:48

nice بود

قابلتو نداشت دوست عزیز...

Guilardino جمعه 12 آذر 1389 ساعت 22:06

13 قشنگترین عدد دنیاس
دفعه آخرت باشه به عدد مورد علاقه من جسارت می کنیا

بابا یخورده زودتر میومدی نظر میدادی واست درستش میکردم...اصلا یادم نمیومد قضیه چی بود ! ولی خب آخرش اومد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد