دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

!!!

 سلام ؛ 

عید غدیر خم رو پیشاپیش به همتون تبریک میگم .  

آقا من جدا معذورم که باید این تذکر رو اینجا مطرح کنم :  

این وبلاگ برای دوستی و نزدیکه بچه های مخابرات درست شده نه برای دعوا و جنگ لفظی و ناسزا گفتن به یک دیگه !!! 

خواهشا از این به بعد ( مخصوصا تو قسمت نظرات ) احترام همدیگر رو حفظ کنید !!!
 

شاد باشید

نظرات 6 + ارسال نظر
احمد سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 13:52

عید شما هم مبارک تعطیلی فردا هم مبارک منم موافقم ،دوستی و نزدیکی خوبه!

ش سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 13:58

منم موافقم ولی موقعی که یه شخصی به معنای تمام با غرور به همه توهین میکنه باید جوابشو داد

MHMD سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 14:20

همه بچه ها قول میدن از این به بعد بچه خوبی باشن ؛‌ باهم دعوا نکنن ؛ با هم دوست باشن ؛ دست تو دماغشون نکنن و...

علیرضا سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 14:21

انشاالله دیگه از این توهین ها هم خبری نیست . . .

)-( . (/\) سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 20:55

alireza merc az taazakoret . vali to in blog hame ba man moshkel daran va nemidunam chera ...

عرفان دوشنبه 8 آذر 1389 ساعت 00:36

سلام علیرضا جون نمی خوام مثل بچه ها حرف بزنم ولی برو نگاه کن بی احترامی مستقیم رو کی شروع کرد و به شما هم می گم خانم مینا خانم من کلا آدم شوخ و بذله گویی هستم و اصلا عصبانی بشو نیستم و مشکلی هم با کسی ندارم اونم با کس که ندیدمش و نمی شناسمش خدا یه پولی به من و یه .... به تو بده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد