دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

تحقیر دانشجو یا ....

سلام می خوام تو این پست در مورد اهمیتی که مسئولین این دانشگاه به دانشجویانش میده مطلبی هر چند کوچک بنویسم تا شاید بعضی از سیب زمینی های محترم که هدفشون از امدن تو این دانشگاه چیزی نیست جز ... به خود شون بیان و یه کم به معنی جمله ( تحقیر شدن توسط مسئولین پی ببرند). 

مواردی که میشه ازشون به این قضیه پی برد که مسئولین اهمیتی به دانشجو نمی دهند الحمدلله فراوون که از جمله ان ها : غذا-استادها-سرو صدای داخل کلاس و راه رو و... می توان نام برد که یکی از جدید ترین این قضایا انتخاب اقای چراغعلی؟؟؟؟؟؟ به عنوان ریاست دانشگاه که در همین لحظه ای که مطلب و می خونید شاید خیلی ها اطلاع نداشته باشند که همچین واقعه ای رخ داده  چون من تو این چند روزه از هرکی پرسیدم یا نمی دونسته و یا اگر هم اطلاع داشته این اقا رو نمیشناخته به هر حال من واقعا برای خودمون متاسفم که یک رییس جدید تا این حد مقام دانشجو برایش بی اهمیت که حتی یک جلسه ی ۱ ساعت برای معرفی خود قرار نمی دهد. واقعا شما بگید این تحقیر دانشجو تا کجا ادامه خواهد داشت...... 

نظرات 5 + ارسال نظر
MHMD سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 14:07

اینا همشون سر و ته یه کرباسن...!!! خون خودتو کثیف نکن برادر من...بالاخره هرچی باشه منتخبین همون جاسبی هستن دیگه.....

متا سفانه بله...

احمد سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 14:08

تا بوده همین بوده فکرتو مشغول این بی خاصیتا نکن

نمی شه برادر من تو همین مطلب خوبه گفتم بیایید و مثل ... نباشیم

علیرضا سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 14:09

البته که ما هنوز با دکتر چراغعلی آشنا نشدیم !
امیدوارم ایشون با بقیه فرق داشته باشن . . .

احتیاجی به اشنایی نیست همین حرکت کافیه تا به شخصیت ایشون پی ببریم

)-( . (/\) سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 20:51

salam . man riasat ghabli ro doost dashtam heyf shod ke raft :-( rasti age mikhay maani vaghei tahghir shodan o befahmi ye sar be page uni to fb bezan . ;-)

بله نمردیم و بالاخره یکی رو هم دیدیم که از این شخصیت تعریف کرد من که نمی دونم دلیل این دوست داشتن چیه ای کاش تو نظر بعدیتون دلیلشو بگی ممنون چون من با هر استاد یا دانشجویی که صحبت کردم همه نظر من و تاایید کردن

MHMD پنج‌شنبه 4 آذر 1389 ساعت 16:06

البته من هم همچین از مدیریت قبلی بدم نمی اومد...( شاید به خاطر یه خورده آشنایی بین ما و ایشون و دکتر شهرزادی و... بود!!!!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد