دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

هرگز زود قضاوت نکن!

سلام باتوجه به این که قصد نداشتم اصلا این طوری حرف بزنم  ولی اجبارا  براتون می نویسم که نه اشتباه نکنید درسته که امام حسین غریبه ولی غریب تر از اون امام زمان علیه السلام است چرا که الان زنده است و حاضر و ناظر ولی واقعا الان که محرم و وقتشه که حرف از ایشون باشه و برای غربت ایشون کاری انجام بدیم بازم داریم اشتباهات گذشتگان رو تکرار می کنیم مایی که ادعای آگاهی داریم و داریم بازم امامون رو تنها می گذاریم حالا بزار کمی هم به افرادی که نام بردی بپردازم ببینید اگر روز کربلا سپاهیان امام بیش از حد باور بود مثلا یک میلیون نفر ولی هیچ کدام انسانهای پاکی هم نبودند دیگر سپاه یزید ملعون جرات حمله به آل پیمبر رو نداشت شرایط الان ما هم همینه از کجا معلوم اونی که امسال بیرق سیاه می بنده و عزا داری می کنه از اون به بعد امام حسین هدایتش نکهنه آخه مگه کم بودن از این افراد نمونش حر ریاحی که انتخاب خودش رو کرد و به بهترین درجات هم نائل شد بابا به خدا حدیث داریم از معصوم که می گه در هیچ حالتی از ما روی گردان نشوید مثال اون مردی که مست بود و در کوچه معصوم رو دیدی روی خودش رو برگردوند تا امام او را نبیند و امام هم گفت در هیچ حالتی از ما روی گردان نشوید چرا ترازو دستت گرفتی و اعمال مردم روش می زاری و حکم صادر می کنی کاری که فقط از عهده ی خدا بر می آید نه تو و امثال تو سخت در اشتباهید دیگه نمی دونم چی بگم انشا الله که منظور من حقیر رو فهمیده باشید. 

نظرات 7 + ارسال نظر
احمد سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 11:05

دمت گرم حرف دل مارو زدی ولی بهتر بود تو نظرات مینوشتی

سلام ممنون که همیشه برای مطالب من نظرات می گذاری ولی نه باید به صورت یک پست می نوشتم تا همه بفهمن که نباید خدت رو در جایگاه خدا بگذاری

Guilardino سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 11:15

بله به نظر منم تو این جور مسائل که اصلا به ما ربطی نداره نباید دخالت کنیم
اگه ما خیلی مردیم خودمونو ادم کنیم
ما جزو اونایی نباشیم که تا محرم می شه یه تی شرت مشکی مارک دار اوتو کشیده می پوشن و بوی ادکلونشون یه کوچه رو ور میداره
اگه واقعا عزاداری مثه یه عزادار عزاداری کن

سه تا یک سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 12:07 http://3ta1.blogfa.com/

به نام خدا
سلام
با مطلب "امروز ؛ اول محرم ، روز دانشجو" به روزیم .
منتظر قدوم شما هستیم . یا علی

)-( . (/\) سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 21:09

مجبورم کردی بگم . ترازو بدست گرفتن نیست . این یه فرهنگ سازیه . ما به عنوان یک بچه مسلمون در حفظ دین مسئولیت داریم . این چیزی که تو پست پایین گذاشته شد نمونه بارزی بود که ما به دفعات تو جامعه دیدیم . حسین نیازی به اشک من نداره ... حسین شهید شد تا چگونگی آزاده زیستن رو جاودانه کنه ..ولی الان فقط ازش فقط سر بریده به یادگار مونده . کی میدونه حسین چه جوری زندگی کرد ؟ برای چی شهید شد ؟ کی سعی کرده این و به گوش بقیه برسونه ؟؟؟؟؟ همه فقط جار میزنن که چه جوری شهید شد !!!!!!!!!!!!! ما مسئولیم حالا که بقیه ادیان رو به اسلام دعوت نمیکنیم از اسلام زده نکنیم ... من ارادت خاصی به امام حسین دارم . میدونی ما کاری کردیم که واقعه کربلا رو با جنگ ویتنام مقایسه میکنن ... من فدای حسینم ... محرمها که میشه دلم میگیره هر سال بیشتر از سال قبل

یه سوال تو خودت مگه برای حضرت حسین چی کار کردی؟ تا به حال سعی کردی محرم که می شه یه کم از امام حسین بیشتر بدونی و بخونی تا الان که حرفش و بحثش داغه تو یه کم مردم رو راهنمایی کنی؟

)-( . (/\) سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 21:13

متاسفم که اینقدر فکرت محدوده

واقعا که یعنی تو بهتر از این نمی تونی حرف بزنی یه کم مودب باش و در ثانی به من و تو چه که کی داره میاد عزای امام حسین به خدا صاحب عزا یه کی دیگه است بابا بفهم این یه لطف از طرف خدا که حتی اون آدمی که خیلی هم بده توی اون یک ماه می شه عبد صالح خدا آخه مگه این کجاش بده بیا و قبول کن پست قشنگی رو نگذاشتی منم قبول دارم که به جای تو سر و سینه زدن یه کم اسلام ناب محمدی رو رواج بدیم ولی تو هم مثل همونایی که نیمه شعبان می شه می گن بابا اسراف که چراغونی کنیم بیایید پولش رو بدیم خیریه و به فقرا کمک کنیم ولی خودشون نه اون کمک رو می کنن نه اون چراغونیه رو اگر بازم ملتفت نشدنی بگر تا قانعت کنم.

Guilardino چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 10:30

خاهش می کنم در مورد مسائلی که اطلاعات کافی ندارید نظر ندید
با عرض معذرت ولی اتفاقا امام حسین (علیه السام) از اشک ریختن ما که نه از اشک ریختن شیعه هاش بسیار خوشنود میشن

)-( . (/\) چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 12:59

عقاید ها با هم فرق میکنه ... خوش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد