دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

چه کنیم از این همه همایش مفید....؟؟؟؟؟!!!!

جوان و اعتیاد- جوان و ازدواج- جوان و شیطان پرستی و.... بسته دیگه از این همه همایش بی بازده که تنها مورد کارامد اون کیک و ساندیس جلسه است واقعا تا چه حد مسئولین نمیخوان فکر کنند که اقا مشکلات دانشجو فقط به این ها باز نمی گرده مشکلات علمی هم هست من خودم به شخص ۳ ترم تو این دانشگاه دارم درس می خونم ولی متاسفانه یک همایش علمی ندیدم اگر کسی دیده به ماهم بگه تا بدونیم.ولی تا دلتون بخواد از این دست همایش هایی که در بالا ذکر کردم دیدم . حالا میخوام چند نمونه دیگه از اینهارو که از سایت دانشگاه در اوردم و بهتون نشون بدم تا .... الان عصبیم یه چیزی میگم برامون شر میشه ولش کن نگاه کنید همایش هارو لذت ببرید بعد با دیگر دانشگاه ها مقایسه کنید. 

 

برگزاری نمایشگاه پرستوهای زخمی

 

نمایش از مرثیه تا عشق

 

مرحله مقدماتی بخش کتبی شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشجویان ویازدهمین جشنواره استادان  

دومین جشنواره مطالعات قرآنی دانشجویان کشور

تمدید مهلت شرکت در پنجمین جشنواره سراسری تولدی نو

برگزاری نمایشگاه آفرینش های هنری دانشجویان واحد شهرری 
 

از این دست موارد به حمدالله و با همت مضاعف مسئولین زیاد هست که مطمئنم همتون بهتر از من مطلعید.

نظرات 7 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 13 دی 1389 ساعت 13:32

(!) (!) (!) . . .
و در ادامه نیز (!) (!) (!)‌ . . .

)-( . (/\) دوشنبه 13 دی 1389 ساعت 14:24


واقعا دستشون درد نکنه که این همه به فکر ما هستن !!!!!!!!!!!!!

MHMD دوشنبه 13 دی 1389 ساعت 15:48

برو خدا رو شکرکن که همین هماشات صدتا یه غاز برگزار میشه...وگر نه از کیک وساندیس هم خبری نبود...!!!

MHMD دوشنبه 13 دی 1389 ساعت 15:51

اینارو ول کن....یکی به من بگه واسه مدار چه نوع گلی روسرم بریزم
!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هیچی دودستی دست جمعی میزنیم تو سر خودمون

\-/ سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 10:31

من امروز با این وبلاگ آشنا شدم (از طریق یکی از دوستان)مطالبی که گذاشتین جالب هستن مخصوصا شهرام که مطالبش (دانلودیهاش)جالب ترند در مورد این همایشات هم نظر من اینه


بابا نمردیم و یکی اینجا از ما تعریف کرد ممنون

aff چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 19:48

mer30 az veblage khobeto baad az in hame veblag haye bade uni yeki be sath payin uni eterez kard bayad bacheha hame ye fekri konan ,na ostade khob na hamayesh khob ,dare oon anjoman ham ke bayad gel gereft

رویا سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 12:12

ببین آقا شهرام خونتو کثیف نکن...بعضی وقتها سکوت بلندترین فریاده.
موفق باشی!یا حق.

متا سفا نه همین تفکر سکوت که کار مارو به این جا کشونده ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد