دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

تشکر از پیگیری های مسئولانه

سلام نمی دونم استاد ر.ر یا استاد ر.خ رو می شناسید یا نه؟ ولی هر دو استاد یا اساتیدی مانند این افراد توی دانشگاه ما هستند که توانایی تدریس مبحثی که به نام استاد برایش به سر کلاس می آیند رو ندارند چند روز پیش بود من و یکی از دوستان به دفتر آقای .... که معاونت دانشویی هستند رفتیم و از استاد ر.ر که استاد مدار و برنامه نویسی هستند عرض شکایت کردیم و ایشون با تمام توان و  مهارت در پیچوندن فرمودند عیب نداره شما بخونید کاری نداره که حتی اگر خارج از سیلابس هم درس بدن شما باید بخونید اگر توی تدریس ضعیف هستن شما باز هم خودتون از روی کتاب درس بخونید در کل دانشگاه ما اساتید خوبی نداره و بچه ها دارن یه جوری غیر حضوری درسا رو پاس می کنن.خداییش این همه پول می گیرن و نه رسیدگی هست و نه نظارتی و دل سوزی چرا که اسم ما دانشجوی دانشگاه آزاده.

نظرات 7 + ارسال نظر
)-( . (/\) پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 11:44

تشکر از پیگیری های مسئولانه !!!!!
مرسی بابت این اطلاع رسانیت ... واسه ترمهایی دیگه حواسمون جمع باشه ...

ممنون از اینکه مطلبم رو خوندی آره حواست باشه که با احمری مدار بر نداری و سر کلاساش اگه تونستی برو و همین طور رجبی

شهرام پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 17:16

حالا من بودم ۱۰۰ نفر غلط نگارشی می گرفتن از جمله خودت

شهرام از کامنتت ممنونم ولی منظورت رو نفهمیدم

Dr Kh یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 16:22 http://www.drkhorshidi.blogfa.com

خواستن دانشجو از استاد جهت تدریس، طوریکه سرفصلها رعایت بشه حق دانشجو هست حالا اگه دانشگاه آزاد باشه این حق، خودشو برجسته تر نشون میده. یه راهکار میتونه اعلان و بروز خواست جمعی دانشجوها باشه.
من هم موافقم که برخی اساتید دائم فقط به فکر مساله مالی هستند و کیفیت رو سر می برند و آنچنان در خور یک داشجو مایه نمیذارن. یکی از علتهایی که بنده از ترم دیگه ری رو ترک می کنم همین اختلاف بین اساتید هست که اگه بخواهی هم کار کنین بازهم ایراد می گیرن که چرا این همه وقت می ذاری برای دانشجو.
به هرحال منظورم همه اساتید نیست بلکه برخی که این رفتار رو دارن باید اجماع دانشجوها، استاد مربوطه رو به تغییر روش ترغیب کنه

در ابتدا تشکر می کنم که مطلب بنده رو خوندید و کاملا با نظر ارائه شده موافقم و به شما حق می دم که از ری برید ولی واقعا اگر خود این افراد تو مقام ما بودند آیا باز هم به این شکل از موضع قدرت حرف می زدند؟

Dr Kh یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 23:50 http://www.drkhorshidi.blogfa.com

ممنون میشم محمد جان کامنت های منو در این قسمت که باعث سوتفاهم یکی از بهترین همکارانم در دانشگاه ری شده پاک کنی منظور من از کامنت قبلی اساتیدی هستند که قولی در جهت سخت گیری درسی خود می دهند و ابراز می دارند که جهت پیشرفت دانشگاه آزاد علاوه بر تاسیس رشته های جدید بین رشته ای نیاز به تقویت ازمایشگاهها و بازخواست عینی و عملی از دانشجویان در قالب سخت گیرانه جهت بازدهی بالاست که با سازوکارهای علمی و اکادمیک سعی در ارتقا دانشگاه آزاد و قول دعوت و همکاری می دهند می باشد. بدین وسیله از همکاران فیزیکی در کامنت قبلی از سوتفاهم پیش امده عذرخواهی میکنم.

علیرضا دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 23:38

استاد معذرت میخوام !
ولی نویسنده این مطلب عرفانه نه محمد !

علیرضا سه‌شنبه 21 دی 1389 ساعت 00:22

عرقان جان شما الان اعصابت خورده !
و نباید در مورد همه چیز قضاوت کنی !
چون اساتید رشته مخابرات که تو دانشگاه شهر ری تدریس میکنن از اساتید مجرب در این رشته اند ولی در هر حال همه جا خوب و بد داره .
و نباید تر و خشک با هم بسوزن ٬
امیدوارم که منظورم رو متوجه شده باشی . . .

رویا دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 15:25

سلام.کاملا با این نوشته موافقم با اینکه تم۱هستم اما کاملا به این ملیتون رسیدم
و واقعا دانشگاه با مدیریت ضعیفی برخورداره
در ضمن اگه میشه فونت هاتونو بزرگ کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد