دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

ایام امتحان

آی امتحان سیرم ازت

آی طراح دلگیرم ازت

آی امتحان میمیرمو

نمرمو میگیرم ازت

چه اعتراف تلخیه

وقتی رسیدم ته خط

وقتی خلاصی از هوس

آی امتحان بیزارم ازت

  

 

توهم این روزها:

انشالا هممون با نمرات بسی بالا قبول میشیم.   

 

 

ذکر ایام(روزی ۱۰۰ مرتبه):

خدایا غلط کردم ؛ از ترم بعد میخونم...

نظرات 7 + ارسال نظر
Guilardino شنبه 18 دی 1389 ساعت 14:20

باز آخر ترم شد و کار ما درومد

شهرام شنبه 18 دی 1389 ساعت 15:48

آی مدار دلخونم ازت ...

اگه شهرام جون از چیزی دلخون باشه ، ببین اون چیز دیگه چیه !!!!!!!

واست گفتم که : ز خر خوانان عالم هرکه را دیدم غمی دارد / دلا رو کن به مشروطی که آن هم عالمی دارد...

)-( . (/\) شنبه 18 دی 1389 ساعت 21:07


آخیش من امروز خیلی خوب دادم این امتحان کذایی رو ...
برای شما هم آرزوی موفقیت می کنم ...

خببببب.........پس شماهم نقشه کشیو از سر گذروندی...خدارو شکر که خوب بود...پس لطفا از الان بشین واسه ما دعاکن

Guilardino یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 11:57

من در عجبم
من تنها درسی که تا حالا 20 شدم و فک کنم دیگه هم این اتفاق نیفته درس نقشه کشی بود با استاد صالح کندزی

)-( . (/\) یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 12:26

Guilardino: آخه قربانی خیلی سخت می گرفت ... اگه امتحان پایان ترمش و عین تمرین های کلاسیش میگرفت و همون جوری تصیح میکرد کارمون زار بود . ولی خدا رو شکر که خیلی خوب امتحان گرفت

علیرضا یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 19:40

ایول
این ذکر خیلی امیدوار کننده ست

رویا دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 16:07

شاید باورتون نشه داستان من خیلی شبیه این شعره!!!!!!!!

تقریبا داستان اکثرمون این شکلیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد