دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

مناجات نامه ی آخر ترم

استاد جان :


قربان دیدگانت، استاد جان خدا را


جانا محبتی کن این بنده ی خدا را


من مخلص تو هستم، اصلا فدای کفشت


با نمره ای بخندان این قوم بینوا را


لطفی نما و بر ما اندک عنایتی کن


باور نما نگویم با غیر ماجرا را


استاد جان کرم کن، بر ما مگیر خرده


کاین جزوه ای که گفتی، دق مرگ کرد ما را


چند اسم خارجی را با چند شکل و درهم


تحویلمان تو دادی آخر چه سود ما را ؟


هر وقت دیدمت من جسمم به لرزه افتاد


گویی که موش بیند آن گربه ی جفا را


آن صفر را که خر خوان ام خبائثش خواند


اما به دور گردان این صفر بی صفا را


یک ترم با تو بودم، رقصیده ام به سازت


شاباشمان بگردان آن نمره کذا را

 

نظرات 7 + ارسال نظر
MHMD چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 16:11

ااااااا.........چه مطلب آشناییه علی جوووون !!!!!!!!!! راستی چرا انقدر کج وکوله است !!؟؟

علیرضا چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 18:57

برادر دمت گرم
صداشو در نیار

ن چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 20:06

چه عجب بالاخره پاتوق آپ شد !!!

)-( . (/\) پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 20:00





هادی شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 11:51

دمت گرم
حال کردم

Guilardino شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 19:00

خدای من ....
تحت تاثیر قرار گرفتم

رویا دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 16:02

سلام.خسته نباشی
خیلی جالب بود
(منون!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد