دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

کنکور ارشد برق

 

 کنکور۹۰:


۱ـ بدترین آینده ی یک مهندس برق کدام است؟

الف.کنتور نویسی    ب.نصاب ماهواره    ج.استادی مدار۱ !     د.وب لاگ نویسی


۲ـ بهترین آینده یک مهندس برق کدام است؟

الف. دوبلور صدای عمو برقی  ب.نصاب آنتن  ج.استادی مدار ۲   د.بیکار!


۳- بهترین هدیه برای روز استاد کدام است؟


الف.سیانور٬بمب دستساز٬سر یکی از استاد های دیگر برای اخطار٬

ب.کتاب "آموزش رفتار مناسب با داشجو"


ج.گل کاکتوس به همراه جمله خدا ازت نگزره یا خیر نبینی از زندگیت

د.خواندن دسته جمعی شعر "نمره بده دمت گرم ..دمت گرم; بابا ٬دمت گرم..


۴-کدام یک از روابط زیر درست است اگر x:واحد های افتاده y:تعداد سال حضور در دانشگاه

الف.y=2x^2  ب.log x=y     ج. x=a .y=n    د. lim y=مشروط(x میل کند به بینهایت)


5_بهترین اقدام بعد از مشروطی؟

الف.خودکشی ب. استاد کشی ج.وب نویسی د.بیان اینکه امتحانات از طرف شما تحریم شده بود


6_بهترین روش برای تقلب ؟


الف. خر کردن خرخون ها         ب. خر کردن مراقبین

ج. خر شدن و بردن تقلب خرکی سر جلسه   د. دستشویی !


.دوستان فعلا این رو جواب بدین ..... تا بقیه سوالا لو بره

نظرات 17 + ارسال نظر
Guilardino یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 23:57

بهترین شغل یه مهندس مخابرات:
پاسخگوی 1388 ، بفرمایید!!!!!!

شهرام دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 09:09

کلی حال کردم دمت گرم....

پرستو دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 17:00

نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

با احساسات من بازی نکنید

شهرام دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 21:31

این چه ربطی به احساسات داشت ؟؟؟؟؟؟؟ اهان احتمالا ترم اولی عیبی نداره ۲ ترم دیگه به این حرفها عادت میکنی نپرس چجوری که نمیشه گفت فقط باید صبر کنی

علیرضا سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 00:31

شهرام جون خوب اومدی . . .
حال کردم

صادق سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 13:04

ای بابا . . .
حالا هی مدار بخون

13 سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 16:58

استاد من، برادر من، عزیز من، بی نامووووس. بی شعوری که نمره ی منو کم دادی به این اعتراض گوش کن ؛ یه دختر هشت ساله این اعتراض رو واست فرستاده. من که اینجا سنگ خودمو به سینه نمی زنم. من که نمیخوام رئیس دانشگاه بشم که ، نمیخوام استاد دانشگاه بشم بیام جای تورو بگیرم که، من که دنبال نمره نیستم که. اصلا من که نمی خوام 20 شم که. من فوق فوقش 19 بهم بدی راضیم. خو عوضی که نمره منو کم دادی ...... کجا بودم؟؟!...... این نمره ی منو ببین. نمره رو ببین. خاک تو سرت با این نمره دادنت.......
این نمره منو ببین : جیگرطلا مگه من قرار نبود ساعت 8 بیام بهم بیست بدی؟!!.........

نه این نیست ، خو پفیوس نمرمو بده!!

ستاره سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 17:22

خوشم میا بچه های مخابرات آپدیتن
خانوم یا به احتمال زیاد آقای ۱۳ دمت گرم .
باحال بود

)-( . (/\) سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 18:37

13 : این خیلی باحال بود دمت گرم

علیرضا سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 21:42

مرتضی جووون خیلی با حالی . . .

Guilardino (مرتضی) سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 22:15

به جون مادرم من نبودم
من نمی دونم چرا از هر چی خوشم میاد تو این بلاگ یکی قبل من پیش دستی می کنه
یه بار اسمم
این بار شماره مورد علاقم
آه ای خدای من

رویا چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 18:44

میگم جالب بود اما وقتشو هم اگه میشه زیاد کنین

13 پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 18:31

اگه کسی تونست این معما رو حل کنه ؟

روزی 3 تا رفیق میرن رستوران ناهار میخورن پول ناهارشون میشه 300
تومان - نفری 100 تومان میدن میان بیرون چند دقیقه بعد صاحب رستوران میفهمه قیمت غذای اونا شده 250 تومان پس 50 تومان میده به شاگردش که بده به اون 3نفر شاگرد فرصت طلب 20 تومن رو میذاره جیب خودش 30 تومن رو میده به اون 3تا رفیق با این حساب به هر کدام از روفقا 10 تومن میرسه که سهم هرکدام از قیمت غذا می شه 90 تومن حالا 3تا 90تومن میشه 270پرداختی 3تا رفیق و20 تومن هم شاگرده برداشته میشه 290 تکلیف 10 تومن باقی مانده چی میشه؟

س . ج پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 20:08

به زودی برخورده شدیدی باید با مدیر گروه بشه
من سره انتخاب واحد فهمیدم که تو این یونی ارزش (دانشجو) و (بروکلی) کاملا یکی یه !

علیرضا پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 20:39

س . ج جان
همکلاسی عزیز چرا اسمتو اینجوری نوشتی !!!!
منم از دست مسئواین دانشگاه بسیار شکار هستم

چیز ترم تنها پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 23:06

قاسمی جمعه 22 بهمن 1389 ساعت 20:12 http://www.2241531.blogsky.com

سلام سایتت قشنگ وپرمحتواست ولحظات شادی باسایتت سپری کردم مایل به تبادل هستید منوباعنوان سایه وستاره لینک کن وخبرم کن تا شماروهم لینک کنم مرسی ستاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد