دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

قوانینی که نیوتون از قلم انداخت

قانون تلفن:

اگر شما شماره ای را اشتباه گرفتید، آن شماره هیچگاه اشغال نخواهد بود.

قانون تعمیر:

بعد از این که دست تان حسابی گریسی شد، بینی شما شروع به خارش خواهد کرد.

قانون کارگاه:

اگر چیزی از دست تان افتاد، قطعاً به پرت ترین گوشه ممکن خواهد خزید.

قانون معذوریت:

اگر بهانه تان پیش رئیس برای دیر آمدن پنچر شدن ماشین تان باشد، روز بعد واقعاً به خاطر پنچر شدن ماشین تان، دیرتان خواهد شد.

قانون حمام:

وقتی که خوب زیر دوش خیس خوردید تلفن شما زنگ خواهد زد.

قانون روبرو شدن:

احتمال روبرو شدن با یک آشنا وقتی که با کسی هستید که مایل نیستید با او دیده شوید افزایش می یابد.

 قانون نتیجه:

وقتی می خواهید به کسی ثابت کنید که یک ماشین کار نمی کند، کار خواهد کرد.

قانون بیومکانیک:

نسبت خارش هر نقطه از بدن با میزان دسترسی آن نقطه نسبت عکس دارد.

قانون تئاتر:

کسانی که صندلی آنها از راه روها دورتر است دیرتر می آیند

قانون صف:

اگر شما از یک صف به صف دیگری رفتید، سرعت صف قبلی بیشتر از صف فعلی خواهد شد.

نظرات 8 + ارسال نظر
شهرام یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 11:12

دمت گرم کلی حال کردم عین واقعیت بود. راستی عرفان جمعه چی شد رفتید؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام نه شهرام جان ما بدون تو بهشتم نمی ریم هر کی یه مسخره بازی در آورد نه شد بریم

Guilardino یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 11:13

اینم از فوائد روزگار!

علیرضا یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 15:51

جالب ناک بود عزیز . . .

)-( . (/\) یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 18:13

نگار سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 02:21

تا حدود زیادی درسته

نه خداییش همش درسته دقت کنی

13 سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 16:58

استاد من، برادر من، عزیز من، بی نامووووس. بی شعوری که نمره ی منو کم دادی به این اعتراض گوش کن ؛ یه دختر هشت ساله این اعتراض رو واست فرستاده. من که اینجا سنگ خودمو به سینه نمی زنم. من که نمیخوام رئیس دانشگاه بشم که ، نمیخوام استاد دانشگاه بشم بیام جای تورو بگیرم که، من که دنبال نمره نیستم که. اصلا من که نمی خوام 20 شم که. من فوق فوقش 19 بهم بدی راضیم. خو عوضی که نمره منو کم دادی ...... کجا بودم؟؟!...... این نمره ی منو ببین. نمره رو ببین. خاک تو سرت با این نمره دادنت.......
این نمره منو ببین : جیگرطلا مگه من قرار نبود ساعت 8 بیام بهم بیست بدی؟!!.........

نه این نیست ، خو پفیوس نمرمو بده!!

رویا چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 18:46

روده هام از خنده گره خورد بهم.ممنون!جالب بود

13 پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 19:44

اگه کسی تونست این معما رو حل کنه ؟

روزی 3 تا رفیق میرن رستوران ناهار میخورن پول ناهارشون میشه 300
تومان - نفری 100 تومان میدن میان بیرون چند دقیقه بعد صاحب رستوران میفهمه قیمت غذای اونا شده 250 تومان پس 50 تومان میده به شاگردش که بده به اون 3نفر شاگرد فرصت طلب 20 تومن رو میذاره جیب خودش 30 تومن رو میده به اون 3تا رفیق با این حساب به هر کدام از روفقا 10 تومن میرسه که سهم هرکدام از قیمت غذا می شه 90 تومن حالا 3تا 90تومن میشه 270پرداختی 3تا رفیق و20 تومن هم شاگرده برداشته میشه 290 تکلیف 10 تومن باقی مانده چی میشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد