دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

آغاز ترم ۸۹۲



کلاس های ترم جدید رسما از فردا ( ‌یک شنبه ) ۲۴ / ۱۱ / ۸۹ شروع میشود .



منبع : برد مخابرات

نظرات 8 + ارسال نظر
Guilardino شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 18:19

ای وای چه زود

MHMD شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 21:31

کجا نوشته !؟؟؟ من که ندیدم .....!!!!!؟؟؟؟؟

برادر عرض کردم در برد مخابرات یادداشت شده
ر

)-( . (/\) شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 22:40

چه خوب
کلی دلم تنگ شده بود
مرسی

نگار یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 00:32

البته فکر کنم اسما ونه رسما.

سمانه یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 01:24

با نگار کاملا موافقم

محمد علی دوشنبه 25 بهمن 1389 ساعت 12:31

من امروز دانشگاه بودم
هیچ کدوم از کلاس ها هم تشکیل نشد

scott چهارشنبه 4 اسفند 1389 ساعت 01:45

سلام
می خواستم یکم درباره دانشگاتون و رشته مخابرات برام بگید آخه می خوام اونجا رو انتخاب کنم ممنون میشم راهنماییم کنید اگه ترازتونم بگید خیلی خوبه و اینکه چه سالی وارد شدین یکمیم از دانشگاه بگید
متشکرم

سحر چهارشنبه 4 اسفند 1389 ساعت 22:40

من که ورودی 86 ام
این رشته بسیار سخت و خشکه و هر کسی نمیتونه تحملش کنه
البته اگه به برق یا مخابرات علاقه داری فرق میکنه
یعنی اون موقع میتونی ریسک کنی و این رشته رو انتخاب کنی
راستی ترازمم اون موقع فکر کنم 6200 بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد