دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

با تو ای درس...

با تو ای درس شبی باز در این خانه نشستم
همه شب خیره شدم ثانیه ای چشم نبستم
شوق یک نمره ی 20 باز پدیدار شد اندر رخ زردم
باز افزود دو صد درد به دردم
 یادم امد که شبی  با تو در این خانه نشستم
اولین بار در ان ترم که یک جزوه به دستم
جزوه را مرتبه ای باز همی کردم و بستم
یادم امد تو به من گفتی از این 20 حذر کن 
لحظه ای چند بر  اینده نظر کن
آه اینده برای تو گران است
تو که امروز نگاهت به یک 20 نگران است
باش فردا که دو پایت پس استاد روان است.
تا فراموش کنی چندی از این نمره حذر کن

با تو گفتم حذر از 20 ندانم
گذر از 19 هرگز نتوانم
اشکی از چشم فرو ریخت
19 ناله ی تلخی زد و بگریخت
18 آهسته  ز افکار من اهنگ سفر کرد
شب و سرما و من وترس
همه دل داده به یک 15 از درس
روز اول که به صد شوق ز کنکور گذشتم
شاد و خندان بسوی خانه دویدم
خویش را عالم این دهر بدیدم
تو به من پند بدادی نشنیدم، نشنیدم
باز گفتم که تو اسانی و من عالم دهرم
می تونم که بگیرم ز تو من 15 اسان
 یادم امد که از این صفحه به ان صفحه پریدم
سوی هر درد که رفتم
به دوایی نرسیدم
پای در خواب کشیدم
صبح شد زیر پتو ان شب و شبهای دگر هم
نگرفتن دگر از درس خبر هم
نکند 11 بر بنده گذر هم
با 10 اما به چه حالی من از این ترم گذشتم!

نظرات 8 + ارسال نظر
احمد یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 13:59

رضا جون آدم گاهی اوقات از خودش ابتکار به خرج بده بد نیست

رضا کیه؟!؟!؟!؟

علیرضا یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 19:47

حمید جان مطلب رو که از ایمیلت کپی میکنی اون خط آبی یرو حذف کن
دمت گرم

چشم....از تذکرت ممنون....

شهرام سه‌شنبه 17 اسفند 1389 ساعت 11:30

احمد خان شما هم فقط نظر ضد حال بذار یه بار شد شما نظر مثبت بذاری.....

شهرام جون ولش کن.....خونتو کثیف نکن....بعضی ها......!!!!!!

MHMD سه‌شنبه 17 اسفند 1389 ساعت 12:05

این نظر صرفا جهت بالا بردن آمار نظرات شما و بالطبع شادی روز افزون شماست و هیچ گونه ارزش دیگری ندارد...!!!!

ممنون....!!!!شما اگه میبینی خیلی اذیت میشی میتونی دیگه نظر نذاری......!!!!!!

مینا سه‌شنبه 17 اسفند 1389 ساعت 12:24

مرسی

خواهش می کنم.....

MHMD چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 01:35

نه داداش...اذیت نمیشم....حالا چرا ناراحت میشی...فقط اخواستم یکم تنوع به خرج بدم !!!‏‏↳‏

احمد شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 10:52

az ebraz lotfe doostan besyar mamnoon ,tashvigh e shoma mojebe delgarmi va talash harche bishtare mast

احمد شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 10:56

shahram jaaaaaaan che konam ? abogele mara chonin sereshteand .dar soorat eteraz be khodavand morajeae konid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد