دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

بریم گردش؟

سلام به برو بچه های مخابرات ری و خسته نباشید به همتون بابت امتحانای میان ترم بچه ها من قصد دارم یه برنامه ی طبیعت گردی و ول گردی در کوه و دشت و دمن رو برنامه ریزی کنم حالا از شما دوستانم می خوام که نظر خودتون رو درباره ی رفتن به این جور تیریپا ارایه کنید با تشکر از نظرات قشنگتون راستی تا یادم نرفته شرط شرکت شما در این برنامه ارایه کارت دانشجویی و رضایت والدین می باشد.

نظرات 10 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 15:22

آقا من که همشه پایه این حرکت ها هستم . . .

)-( . (/\) پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 20:20

منم هستم اما کارت دانشجویی ندارم ...

سلام یه کم شرمنده هستم ولی بسته به تعداد داره اگه زیاد باشن نمی شه ولی اگه کم باشن می شه بعد یه سوال تو اصلا دانشجو نیستی؟

محمد جمعه 28 آبان 1389 ساعت 21:32

باشه کی میریم ؟
کجا میریم ؟
راسته m . h هم همون مینا نویسنده وبلاگه . . .

ش شنبه 29 آبان 1389 ساعت 13:14

بسته دیگه چقدر درباره این مینا حرف می زنید حامون بد شد ...

ش شنبه 29 آبان 1389 ساعت 13:15

راستی یادم رفت بگم منم هستم

سلام عزیزم ممنونم که نظر دادی ولی من اسم قشنگتون رو نمی دونم و باید یه جوری بتونم باهاتون تماس بگیرم برای هماهنگی های بعدی

)-( . (/\) یکشنبه 30 آبان 1389 ساعت 18:34

ش: احساس مشابه شما به منم دست داد با دیدن اسم شما

ساناز دوشنبه 1 آذر 1389 ساعت 08:51

اگه میخواهید برید پیشنهاد میکنم برید کوه و بین خودتون باشه بچه های باجنبه رو ببرید تا واستون حرف درنیارند میدونید که اوضاع دانشگاه و آنتن های آمار دهی چقدر بالاست

سلام ممنون که نظرت رو گذاشتی من هم می دونم که باید با جنبه ها رو ببرم و ممنون می شم اگخ بگی که خودتم میای یا نه؟

احمد دوشنبه 1 آذر 1389 ساعت 13:40

برادر من چرا نظرو پاک میکنی ؟راست میکم دیگه مگه سفر تفریحی چی داره که آنتنم بخواد

ش چهارشنبه 3 آذر 1389 ساعت 20:11

عرفان جون من همون شهرام هستم قررررررررررربونت....

نگار چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 23:51

منم موافقم. برنامش از شما.

سلام ممنونم که نظر دادید ولی آیا شما شرایط ذکر شده رو دارید؟
بعدشم منو شما می شناسید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد