دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

راز دلار

بسم الله الرحمن الرحیم

 بی شک باید  سمبولیسم و نماد گرایی را جز لاینفک جریان فراماسونری دانست جریانی که موجودیت آن بیش از هر تمدن دیگری با پاگانیسم مصر باستان گره خورده است . که قبلا در مقاله ای دیگر با عنوان "نماد های ماسونی مصر باستان" مفصل به آن پرداختم .

اصولا صحبت از نماد گرایی ماسونی نه در این مجال بلکه خود فرصتی مفصل می طلبد اما آنچه قصد دارم در این جستار به آن بپردازم صرفا نماد گرایی این جریان در دلار آمریکاست که به طرز شگفت انگیزی گویا مرامنامه و مانیفست یهودی– فراماسونری  آنهاست تا وسیله ای برای داد و ستد.

ششم ژوئیه سال 1785کنگره آمریکا ( که در آن زمان، تنها یک مجلس بود) به اتفاق آراء دلار«« Dollar  را واحد پول آن کشور قرار داد.

 پیش از استقلال ایالات متحده یعنی در 4 ژوئیه 1776 ، پول انگلستان (لیره) در 13 مهاجر نشین انگلیسی آمریکای شمالی رایج بود.

 در جریان انقلاب، آمریکائیان سکه نقره ای اسپانیا به نام «دلار» را که در مکزیک رایج بود وسیله داد و ستد قرار داده دادند و به همین دلیل نام پول ملی خود را «دلار» گذاشتند.

سکه دلار نقره ای از قرن چهاردهم بیش از سه قرن به نام «تالرThaler، دالر، تلار و دلار» در اروپا رایج بود که اسپانیایی ها آن را حفظ کردند و به مستعمرات خود در قاره آمریکا منتقل ساختند.

اس با خط عمودی« $» که علامت بین المللی دلار است نیز از اسپانیایی ها اقتباس شده که پول خود را با علامت P (پی) مشخص می کردند و این «P» در آمریکای شمالی به تدریج و در جریان نوشتن به شکل «$» درآمد.(1)

روند گنجاندن نمادهای یهودی – ماسونی در اسکناس 1 دلاری ختم نگشت و تمامی اسکناسهای بعد از آن نیز از این امر مستثنا نبودند.

اما اسکناس 1 دلاری به عنوان نخستین اسکناس و از طرفی دیگر به لحاظ تعدد نشانه های ماسونی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که کشف رمز از آن نیات پشت پرده و مخوف طراحان نظم نوین جهانی را آشکار می سازد.

پیش از پرداختن به این مسئله توضیحی اجمالی  راجع به برخی  اعداد مقدس ماسونها را لازم می دانم .

نخستین عدد 9 است که به حلقه 9 نفره زنجیره ماسونها ، تعداد استادانی که در جستجوی حیرام رفتند تعداد ضربه های درجه استادی و...(3) اشاره دارد.

 دومین عدد 11 است که آن نیز به دوستون بواز و جاکین که بنا بر اعتقاد ماسونها  در ابتدای معبد سلیمان قرار داشتند، عرض حمایل استاد به سانتی متر (مجموع ستارگان 5 و 6 پر)، تنها عدد دورقمی که اکر برعکس شود تغییر نمی کند و ...(4) اشاره دارد.

سومین عدد 13 است که بی شک از مهمترین نشانه های  تعلق فراماسونری به یهودیان و مصر باستان است که دلایلی از قبیل اتفاق موسوم به  پوریم در 13 فروردین در عهد خشایار شاه ، 13 تکه از بدن اوزیریس که توسط ایسیس(خدایان مصر باستان) پیدا شد ، خیانت سیزدهمین نفر(یهودا اسکاریوتی) به حضرت مسیح (ع) و ... مد نظر است.

چهارمین عدد 33 است که اشاره دارد  به 33 رتبه و درجه فراماسونری ، حاصل ضرب عدد مقدس ماسونها یعنی یازده در سه مرتبه شاگردی- ابزار یاری و استادی (11* 3=33) ، سن حضرت مسیح هنگام کشته شدن(البته به نشان تمسخر مسیح توسط یهودیان) و...

پس از این مقدمه نسبتا طولانی در ذیل به ترتیب به برخی از نشانه ها ی یهودی- ماسونی موجود در یک دلاری اشاره می گردد:

 فراماسونری- رائفی پور

ادامه مطلب ...

تست ریاضی خیلی باحال...

امروز میخواهیم با هم کمی ریاضی کار کنیم
 
هدف از کلاس امروز حل برخی معادله های بسیار ساده است که شما در مدرسه آموخته اید.
البته اگر هنوز به خاطر داشته باشید...

ادامه مطلب ...

مار و پله از نوع خودمان....

خواهشا برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه فرمائید. 

. 

ضمنا میدونم که نظر یادتون نمیره ، چون هرکی یادش بره بچه بدیه..!!!

ادامه مطلب ...

امتحانات و مهارت های وی‍ژه


حتی اگر تجهیزاتتان را بگیرند . . .




حتی اگر تفتیش بدنیتان کنند . . .





تک تک لباسهایتان را وارسی کنند . . .



و شما را بی دفاع مقابل برگه امتحان بگذارند

.


.

.

باز هم میتوانید...!!!

 همیشه چهره های ساده و بی آلایش آدمها واسم جالب بوده و هست. قدیما به ندرت می شد چهره کسی رو با انواع و اقسام آرایش های عجیب و غریب ببینم مگر توی عروسی ها.
ولی جدیدا هر وقت میرم بیرون قدم بزنم یا میرم دانشگاه ۹۰ درصد دخترا و ۷۰ درصد  پسرا قیافه هاشون غیر طبیعیه! من خیلی دلم میخواد علت این کارو بدونم؟! چرا اکثر دخترا خودشون رو آرایش میکنن؟ دماغاشون رو عمل میکنن؟  

یه زمانی آرایش های غلیظ و عجیب و غریب مد شده بود! حالا هم که پسرا زیر ابرو میدارن! چرا دخترا اینهمه اصرار دارن که موهاشون رو فلان مدل رنگ  کنن و یا دماغشون سربالا باشه و یا خودشون رو آرایش کنن؟!
 و چرا پسرا اینهمه اصرار دارن که موهاشون رو فلان مدل کنن و یا زیر ابرو بردارن و یا لباس تنگ و کوتاه بپوشن؟!
 من اصلا با این موضوع مخالف نیستم که آدم باید به خودش برسه ! اتفاقا من خیلی ظاهرم برای خودم مهمه و همیشه سعی میکنم به خودم برسم و همین طور زیبایی به نظرم ارزش داره ولی آخه قیمتش هم مهم هست!

* فکرشو بکنین در تمام دنیا ملت اصرار دارن که بگن ظاهر ما و زیبایی ما طبیعی هست ولی حالا توی ایران این قضیه کاملا برعکسه!مثلا یارو بعد از اینکه دماغشو عمل کرد یه دو سه سالی همینجوری چسبو میذازه که روی دماغش بمونه تا همه ببینن و بفهمن که اینکارو کرده! تو فامیل پز میده و با صدای بلند میگه که دماغشو رو چقدر و کجا عمل کرده و پیش کدوم دکتر سوپر فوق تخصصی رفته!
برای من خیلی سواله:
آیا این کارا صرفا برای زیبایی انجام میشه؟ 

 یا جلب توجه؟ یا روی مد بودن؟ یا عدم اعتماد به نفس؟ یا جبران سایر کمبودها؟! 

یاد یه مطلبی افتادم که نوشته بود: هر وقت از نظر خودتان، کمبود بسیار مهم و آزار دهنده ای توی زندگیتان داشته باشید همیشه و در تمامی جهات زندگیتان سعی می کنین که به نحوی جبرانش کنید در حالی که شاید این کمبود از نظر دیگران چندان مطرح نباشه و شما بی جهت آن کمبود رو برای خودتان پررنگش کردید! اما تلاشهای مذبوحانه ای که برای رفع این کمبود می کنین گاهی اوقات چنان تاثیر معکوس میذازه که حتی آنهایی را هم که نمی خواهین متوجه این کمبود بشن بالاخره متوجه این کمبود میشن…

 یک چیزی که من به نظرم میرسه باید بین دخترا و پسرای جامعه مون تقویتش کنیم اعتماد و اطمینان به نفس در مورد ظاهرشون و روحیاتشون هست. فکر می کنم پدر و مادرها باید از همون اول روی محبت بی دریغ کردن و اجتماعی بودن فرزندانشون برنامه ریزی کنن تا فردا دیگه مجبور نشن اینقدر پول چیزهای مختلف رو بپردازن و تازه باز هم فرزندانشون راضی نباشن چون من به نظرم میاد وجود کمبود روی هر کدوم از این مقولات باعث میشه طرف بخواد از یه راه دیگه جبرانش کنه مثلا جلب توجه کردن و یا روی بورس بودن!
جدای از این موضوع باید بهشون تاکید کنن که تو ظاهر مطلوبی داری و مجموع اجزای چهره ات به هم میان و واقعا لازم نیست یه دماغ کوچیک روی صورت پهنت باشه تا احساس زیبایی کنی همین دماغ بهت میاد! مگر در مواردی که طرف واقعا مشکل داشته باشه و بره عمل کنه! نه از روی مد بودن و چشم و هم چشمی و این حرفا!
باور کنین افراد زیادی هستن که اصلا خوشگل و یا خوشتیپ نیستن ولی خیلی موفق هستند و به خودشون اطمینان دارن و موفقتر هم میشن!

البته زیبایی یک مسئله و مطلوب کاملا طبیعی هست ولی قرار نیست تمام مشغله ذهنی ما همین چیزا باشه و زندگیمون رو فداش کنیم!
یه نگاه به نسل جدید بیندازید! خداییش فکرشو بکنین ماهایی که فقط چند سال ازشون بزرگتریم از حرکات و عقایدشون وحشت می کنیم چه برسه به بزرگترها! اونوقت فردا همینا میخوان پدر و مادر بشن و از اون مهمتر اینکه مملکت بیوفته دستشون!

پس بیایید کاری کنید که دیگران شما را به خاطر خودتان بخواهند نه به خاطر ظاهرتان و...

دنیا بدون مهندس

فرض کنید در دینایی زندگی می کنید که اصلا مهندسی وجود داشت، اونوقت چی می شد؟ با هم ببینیم : 

دنیا بدون مهندسین کامپیوتر 

 

 

دنیا بدون مهندسین هوافضا

دنیا بدون مهندسین هوافضا

دنیا بدون مهندسین الکترونیک

دنیا بدون مهندسین الکترونیک

دنیا بدون مهندسین مکانیک

دنیا بدون مهندسین مکانیک

دنیا بدون مهندسین مخابرات

دنیا بدون مهندسین مخابرات

دنیا بدون مهندسین عمران

دنیا بدون مهندسین عمران

آبیته

سلام به همه بچه های آبی..... 

 

بازی دیروزو عشق کردید !؟!؟!؟!؟     نه ، جون من حالشو بردید !!!! 

 

لنگی ها باز هم به گرد آبی ها نرسیدن..... 

 

آرش دمت گرم

شاهکار گوگل!!!!!!!!!!!


ژاپن پیش و پس از زلزله فاجعه بار


نشانگر موس را رو عکس به چپ و راست حرکت دهید!



لینک تصویر