دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

کتاب ریاضی مهندسی پارسه

سلام  

کتاب کامل ریاضی مهندسی انتشارات پارسه تالیف دکتر معتمدی که که تمامی سرفصل این  

درس در دانشگاه رو شامل میشه . کیفیت اسکن هم تقریبا خوبه ! 

امیدوارم لذت ببرید . . . 

فقط یک نکته ! تعداد دانلود هر جزوه یا کتاب تو وبلاگ به طور متوسط ۴۵ - ۵۰ مرتبه ست ! 

ولی نظراات ۳ - ۴ تا !!! خوب یه کم نامردیه دیگه !‌      

دوستان لطف کنید و با نظراتون به بچه ها دل گرمی بدین . . .   ممنون

 

 

دانلود   12.1 MB

مناجات نامه ی آخر ترم

استاد جان :


قربان دیدگانت، استاد جان خدا را


جانا محبتی کن این بنده ی خدا را


من مخلص تو هستم، اصلا فدای کفشت


با نمره ای بخندان این قوم بینوا را


لطفی نما و بر ما اندک عنایتی کن


باور نما نگویم با غیر ماجرا را


استاد جان کرم کن، بر ما مگیر خرده


کاین جزوه ای که گفتی، دق مرگ کرد ما را


چند اسم خارجی را با چند شکل و درهم


تحویلمان تو دادی آخر چه سود ما را ؟


هر وقت دیدمت من جسمم به لرزه افتاد


گویی که موش بیند آن گربه ی جفا را


آن صفر را که خر خوان ام خبائثش خواند


اما به دور گردان این صفر بی صفا را


یک ترم با تو بودم، رقصیده ام به سازت


شاباشمان بگردان آن نمره کذا را

 

چرا میخواین انجلینا جولی رو بکشین؟

 


یک روز بوش و اوباما در یک بار نشسته بودن.
یک نفر میرسه و میپرسه :چیکار دارین می کنین؟
بوش جواب می ده:”داریم نقشه جنگ جهانی سوم رو تنظیم می کنیم.”
یارو می پرسه:”چه اتفاقی قراره بیافته ؟!
بوش میگه:”قراره ما ۱۴۰ میلیون مسلمان، و آنجلیناجولی رو بکشیم!”
یارو با تعجب میگه:” آنجلینا جولی !؟! چرا می خواین آنجلینا جولی رو بکشید؟!
بوش رو می کنه به اوباما و میگه: ” دیدی گفتم ! هیچکس تو دنیا نگران ۱۴۰ میلیون مسلمان نیست!!

جدا!!!!!!!

قبل از نوشتن هر گونه مطلبی باید بگویم که بسیار خوشحالم از اینکه پایگاه و وبلاگی ایجاد شده تا دانشجویان بتوانند حرفها و درد دلهای خود را که ممکن است در وبلاگهای دیگر نتوان زد را در اینجا بیان کنند اما باید به این نکته نیز توجه داشت که مبادا این وبلاگ محلی برای بذله گویی افرادی کوته فکر و دانشجو نما شود و باید سعی و تلاش نمود تا دانشجویان حرفها و نظرات خود را در تمامی ابعاد خصوصا در مورد دانشگاه خود و مشکلات آن بیان کنند. در پایان بنده از طرف خود از تمامی عزیزانی که در ایجاد این وبلاگ تلاش کرده اند بسیار سپاسگزارم.

فعال سازی آوای انتظار همراه اول

 بالاخره بعد از روز ها و ماه ها همراه اول هم شاید با تقلید از ایرانسل سرویس آهنگ پیشواز خود را با اسم آوای انتظار راه اندازی کرد . ما هم بر این شدیم که آموزش نحوه فعال سازی آوای انتظار را در سایت برای عموم که از سیم کارت های همراه اول استفاده می کنند بگذاریم.

ادامه مطلب ...

ایام امتحان

آی امتحان سیرم ازت

آی طراح دلگیرم ازت

آی امتحان میمیرمو

نمرمو میگیرم ازت

چه اعتراف تلخیه

وقتی رسیدم ته خط

وقتی خلاصی از هوس

آی امتحان بیزارم ازت

  

 

توهم این روزها:

انشالا هممون با نمرات بسی بالا قبول میشیم.   

 

 

ذکر ایام(روزی ۱۰۰ مرتبه):

خدایا غلط کردم ؛ از ترم بعد میخونم...

اثرات گریه بر امام حسین علیه السلام:

-    گریه بر امام حسین علیه السلام موجب خوشنودی خداوند متعال و رضایت اوست.

-    گریه بر آن حضرت نوعی یاری کردن آن حضرت در روز عاشورا است.

-    موجب آمرزش گناهان است.

-    دل های مرده را زنده می کند. به انسان امید می دهد . حتما همه ما این تجربه را داشته ایم که بعد از گریستن بر امام حسین علیه السلام احساس سبکی و آرامش می کنیم و این از اثرات گریستن بر مصائب امام است.

-    و... می توان موارد بیشتری را ذکر کرد.

به نظر شما چرا اشک ریختن بر امام حسین علیه السلام این قدر ارزش دارد و خداوند به آنان که در عزای امام حسین گریستند  پاداش زیادی را وعده می دهد. 

پاسخ را در ادامه ی مطلب با ذکر یک داستان بسیار جالب و عبرت آموز ذکر خواهیم کرد : 

نظر یادت نره.

ادامه مطلب ...

تشکر از پیگیری های مسئولانه

سلام نمی دونم استاد ر.ر یا استاد ر.خ رو می شناسید یا نه؟ ولی هر دو استاد یا اساتیدی مانند این افراد توی دانشگاه ما هستند که توانایی تدریس مبحثی که به نام استاد برایش به سر کلاس می آیند رو ندارند چند روز پیش بود من و یکی از دوستان به دفتر آقای .... که معاونت دانشویی هستند رفتیم و از استاد ر.ر که استاد مدار و برنامه نویسی هستند عرض شکایت کردیم و ایشون با تمام توان و  مهارت در پیچوندن فرمودند عیب نداره شما بخونید کاری نداره که حتی اگر خارج از سیلابس هم درس بدن شما باید بخونید اگر توی تدریس ضعیف هستن شما باز هم خودتون از روی کتاب درس بخونید در کل دانشگاه ما اساتید خوبی نداره و بچه ها دارن یه جوری غیر حضوری درسا رو پاس می کنن.خداییش این همه پول می گیرن و نه رسیدگی هست و نه نظارتی و دل سوزی چرا که اسم ما دانشجوی دانشگاه آزاده.

۷۱۰

چند روز پیش برای عوض کردن روغن ماشین دوستم به مکانیکی رفته بودیم ..که دختر خانومی 27-26 ساله با کبکبه و دبدبه وارد شد و به مکانیک گفت : ببخشید آقا یه 710 میخواستم میشه لطف کنین بدین؟؟ مکانیک گفت :710 تا چی؟؟ دختر خانوم گفت : 710 تا هیچ چی؟‍!! ..710 ماشین من گم شده ..اگه میشه یه دونه بدین !! مکانیک گفت : 710؟؟؟ حالا این 710 چی هست ؟؟ دختر خانوم که عصبانی شده بود گفت : آقا مگه من باهات شوخی دارم میگم یه 710 بده ...چون خانومم فکر میکنی حالیم نیست نه خوبم حالیمه. !!!!!!!!! مکانیک بیچاره گفت :خدا شاهده خانوم جسارت نکردم .. ولی من نمیدونم شما چیو میگین؟؟ دختره که فکر می کرد یارو داره جلو من دستش می ندازه گفت : بابا جون عجب مکانیک بی عرضه ای هستی تو ..همونی که وسط موتور ماشینه ..کارش نمیدونم چیه ولی همه ماشین خارجی ها دارن این قطعه رو .. مال منم همیشه بوده ...حالا من گمش کردم و یکی لازم دارم!! مکانیکه که کلافه شده بود یه کاغذ داد به خانومه و گفت میشه شکل این قطعه رو بکشی این جا؟؟ دختر خانوم هم با کلی ژست انگار که الان داوینچی می خواد مونالیزا رو بکشه یه دایره کشید و وسط اون نوشت 710 مکانیک یه نیگاهی به شاهکار نقاشی انداخت و یه نگاهی هم به موتور ماشیندوست من که درش باز بود کرد و گفت : خانوم این قطعه رو که میگین تو این ماشین هم هست؟؟ دختر خانوم باخوشحالی جیغی کشید وگفت آره اوناش...!!!! میدونین چی رو نشون داد؟؟......... این  رو............ ..  

 

 

 

 

 

 

 

 

جزوه حل المسائل الکترومغناطیس چنگ

این جزوه دست نویس به زبان اصلیه و تقریبا کیفیت پایینی داره ! 

 

دانلود  حدود ۳.۵ MB

چه کنیم از این همه همایش مفید....؟؟؟؟؟!!!!

جوان و اعتیاد- جوان و ازدواج- جوان و شیطان پرستی و.... بسته دیگه از این همه همایش بی بازده که تنها مورد کارامد اون کیک و ساندیس جلسه است واقعا تا چه حد مسئولین نمیخوان فکر کنند که اقا مشکلات دانشجو فقط به این ها باز نمی گرده مشکلات علمی هم هست من خودم به شخص ۳ ترم تو این دانشگاه دارم درس می خونم ولی متاسفانه یک همایش علمی ندیدم اگر کسی دیده به ماهم بگه تا بدونیم.ولی تا دلتون بخواد از این دست همایش هایی که در بالا ذکر کردم دیدم . حالا میخوام چند نمونه دیگه از اینهارو که از سایت دانشگاه در اوردم و بهتون نشون بدم تا .... الان عصبیم یه چیزی میگم برامون شر میشه ولش کن نگاه کنید همایش هارو لذت ببرید بعد با دیگر دانشگاه ها مقایسه کنید. 

 

برگزاری نمایشگاه پرستوهای زخمی

 

نمایش از مرثیه تا عشق

 

مرحله مقدماتی بخش کتبی شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشجویان ویازدهمین جشنواره استادان  

دومین جشنواره مطالعات قرآنی دانشجویان کشور

تمدید مهلت شرکت در پنجمین جشنواره سراسری تولدی نو

برگزاری نمایشگاه آفرینش های هنری دانشجویان واحد شهرری 
 

از این دست موارد به حمدالله و با همت مضاعف مسئولین زیاد هست که مطمئنم همتون بهتر از من مطلعید.

سال 2011 سال جهانی شیمی اعلام شد

 تقدیر از زنان شیمیدان اتیوپی، کشور ارائه دهنده پیش نویس قطعنامه نامگذاری سال جهانی شیمی است که در آن درخواست کرده است تا در سال جهانی شیمی، از دستاوردهای شیمی و نقش مهم آن در بهبود وضع بشر تجلیل شود متعاقب آن شورای اجرایی یونسکو در یک اقدام توصیه ای فراگیر، تصویب پیش نویس قطعنامه پیشنها...دی اتیوپی را مطرح و موافقت خود در این باره ابراز کرد متعاقب آن سال 2011 به عنوان سال جهانی شیمی نامگذاری شد. این نامگذاری، توجه بیشتری را به دهه سازمان ملل با عنوان "دهه آموزش توسعه پایدار" از 2005 تا 2014 معطوف می کند. در این راستا فعالیتهای ملی و بین المللی که طی سال 2011 انجام می شود بر اهمیت شیمی در حفظ و پایداری منابع طبیعی تاکید می کند. علم شیمی، اساس درک صحیح بشر از کیهان است ضمن آنکه بشر با نقل و انتقالات و تغییرات مولکولی به پیشرفت های قابل توجهی در تولید مواد غذایی سالم، مواد دارویی موثرتر، تولید مصالح ساختمانی سبک تر و مقاوم تر و تولید سوخت پاک دست یافته است از این رو در سال 2011 قرار است با برنامه هایی که در دنیا اجرا می شود بر هنر و دانش شیمی در حفظ محیط زیست و توسعه اقتصادی کشورها تاکید شود. از سوی دیگر سال 2011 مصادف با صدمین سال اعطای جایزه نوبل شیمی به "ماری اسکلودوسکا کوری" است که فرصتی فراهم خواهد آورد تا از زنان شیمیدان و فعالان حوزه علم شیمی قدردانی شود .