دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

شروع به کار دوباره!!!!!!!!!!!!!

سلام به همه ی بچه های گل مخابرات یا احیانا بچه های دانشگاه شهرری من به سهم خودم از همتون عذر خواهی میکنم بابت وقفه ای که در به روز کردن وبلاگ افتاد .

این از عذر خواهی حالا قرار شده که قول بدیم تند تند اپ کنیم و برگردیم به روزای خوش قدیم که سرمون خلوت بود با درس های سبک ولی الان دیگه گیر مخابرات و.... هستیم البته بگما این فیس بوک هم شده داستانی برای خودشا همرو گرفته ول هم نمیکنه حالا اگه خدا بخواد میخواییم شروع کنیم ببینیم به کجا میرسیم از دوستای عزیز هم میخوام که اگه دوست دارن مطلب بنویسن یدون ایمیل به علیرضا نجفی بزنن تا بشن نویسنده . دیگه بسته زیاد نوشتم منتظر نظراتتون هستما 

نظرات 3 + ارسال نظر
MHMD پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 14:20

زور نزن ... کسی نظر نمیده !!!
یعنی اصلا نمیخونن که بخوان نظر بدن...!!!

neli پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 18:37

سلامو اگه واقعا این سایت درست کار می کرد شاید به یه جایی می رسیدیم
اما متاسفانه بچه ها جدی نمی گیرن...
ایشالا که بچه ها بیان و کمک کنن تا با هم بهتر درس بخونیم...
ممنون

فاطمه یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 18:37 http://hamsafar69.blogfa.com/

سلام بچه ها
من ترم آخر مخابراتم
پروژه و پایان نامه لازم دارم......خواهشا اگه کسی میتونه کمک کنه
آدرس وبلاگ و ایمیلمو میذارم.....اگه تونستید برام ایمیل کنید یا خبر بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد