دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

جزوه ی ریاضی مهندسی pdf

سلاممممممممممم به همه ی مهندسین مخابرات اینم جزوه ی ریاضی مهندسی که یکی از بچه ها در خواست داده بود جزوه به صورت تایپ وبا کیفیت بالا می باشد.

امیدوارم که بتونید ازش استفاده کنید.


دانلود جزوه                               

                                                                                       


                                                                                             منبع: خودم

پسوورد:ceru.blogsky.com

آقای هاشمی:دانشگاه آزاد ارث بچه های ماست!


یک خبر موثق حکایت از آن دارد که روز چهارشنبه 2/4/89، مهندس میرحسین موسوی در جلسه هیئت موسس دانشگاه آزاد که در دفتر آقای هاشمی رفسنجانی و در محل مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل شده بود، شرکت کرده است.



به گزارش کیهان بعد از ورود وی به جلسه، آقای قمی به وی اعتراض کرده و می گوید براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی شما دیگر عضو نیستید و موسوی می گوید، می دانم که عضو نیستم ولی با اصرار فراوان آقای جاسبی در جلسه شرکت کرده ام. در ادامه این گفت وگو، آقای هاشمی رفسنجانی، ضمن تمجید از مهندس موسوی ابراز می دارد حالا که ایشان آمده است، بهتر است که در جلسه بماند!!
در این جلسه که یک روز بعد از اعتراض گسترده دانشجویان به مصوبه غیرقانونی 134 نماینده به نفع دانشگاه آزاد، تشکیل شده بود، آقای هاشمی رفسنجانی می گوید «ما وقتی می خواستیم این دانشگاه را تاسیس کنیم پنج شش نفر بودیم که رفتیم به ثبت شرکت ها و اینجا را به ثبت رساندیم و از جهت قانونی و قانون ثبت شرکت ها، مالک محسوب می شویم و در صورت فوت ما فرزندان ما می توانند برای تصاحب دانشگاه اقدام نمایند. ما طبق قانون ثبت شرکت ها مالک هستیم و می توانیم این مال را وقف کنیم و اگر وقف را باطل کنند ممکن است فرزندان ما نسبت به مالکیت دانشگاه اقامه دعوی کنند!! آقای دکتر جاسبی هرجا می رود با استقبال گسترده دانشجویان و اساتید روبرو می شود و جمعیت زیادی به استقبال ایشان می آیند و از ایشان حمایت می کنند!! آقای جاسبی می گوید که ایشان در اوج محبوبیت!! است!»
آقای رفسنجانی در ادامه به پیشنهاد آقای جاسبی اشاره کرده و در توضیح این پیشنهاد می گوید؛
«پیشنهاد مشخص آقای جاسبی این است که به تعدادی که شورای عالی به هیئت امنا افزوده است به همین تعداد از سوی ما به هیئت امنا افزوده شود که اگر این اتفاق بیفتد مشکل حل می شود و مسائل همینطور می ماند.»
در این جلسه آقای جاسبی اظهار می دارد که «اگر وقف دانشگاه آزاد به نتیجه برسد، همه چیز در اختیار هیئت موسس باقی می ماند و اگر تعداد هیئت امنا هم افزایش یابد ما از جهت تعداد آرا در اکثریت هستیم و هیچ مشکلی پیدا نمی شود... من دیگر مسئول نخواهم بود اما در هیئت موسس شرکت می کنم و یک دفتر هم در دانشگاه آزاد خواهم داشت.» آقای جاسبی درباره رئیس آینده دانشگاه آزاد می گوید «تعدادی افراد همسو معرفی می کنیم که هرکدام انتخاب شوند برای ما فرق چندانی ندارد».
گفتنی است علاوه بر اظهارات و نقشه های غیرقانونی مورد اشاره برای مالکیت دانشگاه آزاد و تصاحب مبلغ نجومی 250 هزار میلیارد تومانی بیت المال که نه فقط درخور تقبیح بلکه شایسته پیگیری قضایی و جلوگیری از حیف و میل آشکار بیت المال است، حضور مهندس موسوی در این جلسه نیز معنی دار تلقی می شود، چرا که وی به عنوان عامل مستقیم سرویس های اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل و انگلیس و ایفای نقش ستون پنجم دشمنان بیرونی و ده ها و صدها جنایت و خیانت، بایستی به محاکمه و مجازات کشیده شود و حال آن که از سوی آقای جاسبی و با حمایت آقای رفسنجانی به جلسه هیئت موسس دانشگاه آزاد دعوت شده است!! انتظار آن است که دستگاه قضایی مسئولیت قانونی و شرعی و ملی خود را در برخورد جدی با این خیانت آشکار، فراموش نکند. که مخصوصا با توجه به شخصیت برجسته و دلسوز آیت الله آملی لاریجانی امید است از این توطئه پیشگیری شود.


                                                                        منبع:سایت خبری جوان

سخنان گهربار و زیبای کوروش بزرگ

1.ای پسر من نیکو کار باش نه بدکار زیرا زندگانی انسان جاودان نیست و هیچ چیز از کردار نیک لازمتر نمی باشد

2.ای پسر من بشنو تو را می گویم که بهترین بخشش ها تعلیم و تعلم است زیرا مال و مکنت زوال پذیرد و چهار پایان بمیرند ولی دانش و تربیت باقی ماند

3.دختر شرمگین را دوست بدار و او را به مرد هوشیار و دانایی به عروسی ده زیرا مرد دانا و هوشیار مانند زمین نیکی است که چون تخم در آن بکارند حاصل نیک و فراوان از آن به عمل آید

4.با زن فرزانه و شرمگین عروسی کن و او را دوست بدار وخود برای خود زن انتخاب کن وزن دیگری را فریب مده تا روانت گناه کار نگردد

5.مردی را به دامادی خود برگزین که نیکخو, درست و دانا باشد, اگر بسیار مسکین است بسیار عیب نیست مال و مکنت از یزدان برسد

ادامه مطلب ...

مرگ بر اسرائیل

نمیدونم چی بگم ولی وقتی متوجه این قضیه شدم موی تنم از تعصب سیخ شد ! 



زمانیکه در بخش ترجمه گوگل (google translate) لفظ جلاله«الله»را در قسمت فارسی تایپ کنید با کلمه «Israel» روبرو خواهید شد
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین، زمانیکه در بخش ترجمه گوگل(google translate) لفظ جلاله «الله» را در قسمت فارسی تایپ کنید و دنبال معادل انگلیسی آن باشید، با کلمه «Israel» روبرو خواهید شد.

اسرائیل از دو کلمه «اسرا» به معنی «عبد» و «ئیل» به معنی «الله» یعنی «بنده خدا» تشکیل شده که منظور از این کلمه حضرت یعقوب (ع) است.
معادل قرار دادن لفظ جلاله الله در مقابل کلمه اسرائیل نشان از سیاست صهیونیسم بین‌الملل دارد که درصدد معرفی کردن اسرائیل به معنای الله می‌باشد.
سایت گوگل که یک سایت جستجوگر است، متعلق به صهیونیست‌ها بوده که در راستای اهداف صهیونیسم بین‌الملل طراحی شده است.

اینترنت ماهواره ای یا EDSL چیست؟

تابحال برای شما پیش آمده که عمدا و یا سهوا پنجرهStatus  (وضعیت)Connection  خود را در هنگام برقراری ارتباط با اینترنت مشاهده کرده باشید،اگر کمی به جزئیات موجود در این پنجره دقت کنید مشاهده خواهید کرد که درقسمت پایین این پنجره در داخل کادرActivity  دو آیتم جداگانه به نام هایSent  وReceived  در کنار یکدیگر قرار دارند که در زیر هر کدام از آن ها اعدادی مبنی بر میزان ارسال و دریافت داده (Data) بر حسب بایت (Byte) نوشته شده است که به صورت مداوم در حال افزایش می باشند! همان طور که مطلع هستید در یک ارتباط اینترنتی همواره حجمی از داده ارسال (Send) و در مقابل حجمی از آن نیز دریافت (Receive) می گردد (حال آن که حجم دیتای دریافتی همواره بیش از دیتای ارسالی است!) لذا با افزایش سرعت ارسال و دریافت داده می توان به یک ارتباط اینترنتی پرسرعت دسترسی پیدا کرد که این امر مستلزم استفاده از یک پهنای باند (Bandwidth) گسترده می باشد یعنی همان چیزی که امروزه بیشتر ISP ها (ارائه کننده گان سرویس های اینترنتی) به دنبال آن هستند در اینترنت ماهواره ای بسته به نوع سرویس جهت دریافت داده و یا ارسال/دریافت داده از پهنای باند وسیع ماهواره ها و تکنولوژی دی وی بیDigital Video Broadcasting  استفاده می شود و بدین ترتیب مقادیر داده ها با سرعت بسیار بالایی بین 400kbps الی 2mbps مبادله میگردند! اینترنت ماهواره ای از لحاظ نوع سرویس به دو نوع  Onlineو Offline تقسیم می گردد که خود سرویسOnline  نیز به 2 نوع  One Way و  Two Wayتقسیم بندی می گردد .

ادامه مطلب ...

قالب جدید

سلام " 

تعجب نکنید الان که دارم این مطلب رو میذارم با کامپیوتر دوستم که موقتا

دست منه اومدم . . .

راستش از دیشب تا حالا داشتم به یک قالب جدید برای وبلاگ فکر میکردم ، و به طور

موقت این قالب رو سر هم کردم . البته زیاد هم موقتی نیست ! چون فعلا فرصت طراحیه یک قالب جدید تر رو ندارم مگر این که دوستان مساعدت کنن و آستین بالا بزنن !

دوستان لطفا نظرتون رو در مورد قالب جدید وبلاگ اعلام کنید  

منتظرم 

اعلامیه ترحیم

سلام بچه ها ؛    

ضمن عرض تسلیت و تسلای خاطر به خودم  به عرض شما میرساند که :  

متاسفانه چند لحظه پیش متوجه شدیم که در یکه حادثه ناگوار سیستم بنده طی یک  

حادثه تروریستی منفجر و منهدم گردیده !!!   

علت حادثه نوسانات برق گزارش شده که منجر به علیل گشتن مادر برد ٬ کارت گرافیک و سایر  

 متعلقین و متعلقات شده است .   

به همین دلیل با عرض پوزش به محظر شما میرساند که اینجانب تا اطلاع ثانوی  نمیتواند به طور  

 مداوم به  آپ کردن این مکان مقدس اقدام نماید .   

در همین جا از تمامی بچه های نویسنده مسرّانه در خواست میکنم تا به ٬ بروز رسانی این  

 پایگاه  التفات بیشتر مبذور نمایند .  

 

SPIDER Locker 1

اینم برنامه ی مخصوصی که 2 سال پیش نوشته بودمش و

قولشو به حامد جان داده بودم .


دانلود 


wimax چیست؟

راهی نو، جهانی متفاوت WiMAX 

 

 

    

                      

شبکه های WiMAX که به اذعان بسیاری از کارشناسان در سالهای آتی یکی از فناوری های غالب بازار دسترسی بی سیم خواهد

بود، دارای ویژگی هایی فنی و مزایای قابل توجهی است که توجه اغلب فعالان مخابراتی (سازندگان، اپراتورهای ثابت و سیار و

رگولاتورها)را به خود جلب کرده است .

این مقاله به عنوان مقدمه، ویژگی هایی فنی WiMAX را مورد بررسی قرار داده است و زمین ه ای برای ورود به مباحث ی چون پیکربندی و کاربردهای شبکه WiMAX بازار محصولات و خدمات WiMAX

و تحلیل تجربیات سایر کشورها و چال شهای رگولاتوری ،

در این حوزه به شمار م یآید.

برای مشاهده مقاله فایلpdf  زیر را دانلود کنید. 

دانلود  

کتابهای زبان اصلی در مورد وایمکس 

  CRC - WiMAX Applications

برای دانلود سایر کتابها به ادامه مطلب بروید 

 

ادامه مطلب ...

بالاست الکترونیکی چیست؟

بالاست الکترونیکی چیست؟


در راستای بهینه سازی مصرف برق و با توجه به میزان استفاده از لامپهای فلورسنت (مهتابی) در سازمانها، ادارات و ساختمان ها که حجم عمده ای از مصرف را تشکیل می دهد و مشکلات و مضرات این نوع روشنایی که معمولا با استفاده از چک های القایی و استارتر انجام می شود، برآن شدیم تا با رفع این مشکلات گامی در جهت استفاده بهتر از انرژی الکتریکی و صرفه جویی در منابع مالی کشور برداریم.

ادامه مطلب ...

دلایل انتخاب فرکانس 50 و 60 هرتز



در اوایل پیدایش صنعت تولید برق، ژنراتورها به علت محدودیتهای مکانیکی ونبودن انرژی لازم قادر به تولید انرژی الکتریکی با فرکانس بیش از 25 هرتز نبودند. فرکانس 25هرتز در آمریکا مورد استفاده قرار می گرفت ، به عنوان مثال در شهر نیویورک کمپانی New haven Haretford برای راه اندازی لوکوموتیو برقی از این فرکانس استفاده می کرد وهمچنین در شهر بوستون از فرکانس 25هرتز برای انتقال انرژی الکتریکی مورد نیاز خود استفاده می شد.
البته اینگونه نبود که 25هرتز به عنوان یک فرکانس واحد و استاندارد تلقی شود، طوریکه در اروپا فرکانسهای 3/2+16 یا 5/12 هرتز نیز استفاده می شد. استفاده از فرکانسهای پایین مشکلاتی در سیستم برق آن زمان ایجاد کرد که یکی از آنها پدیده چشمک زنی در لامپهای روشنایی بود خاموش و روشن شدن متناوب لامپهای روشنایی در فرکانسهای پایین کاملا محسوس بود و به علت بالا بودن راکتانس خط ، افت ولتاژ نیز شدیدتر است بنابراین لازم است در این خطوط نسبت به سیستمهای با فرکانس پایین تر از هادیهای با سطح مقطع بالاتر استفاده شود که علاوه بر این استفاده از فرکانسهای بالا بر خطوط تلفن نیز تاثیر نامطلوب دارد وباعث ایجاد نویز می گردد.
سازندگان ژنراتورها در اروپا با بررسی همه جوانب فرکانسی را با عنوان واحد انتخاب کردند و آن را در تمام اروپا به عنوان بک استاندارد گسترش دادند . این فرکانس 50 هرتز می باشد. برای اولین بار در اروپا یک شرکت آلمانی از انرژی الکتریکی با فرکانس 50هرتز استفاده کرد.
نکته قابل توجه این است که در ساخت ترانسفورماتورهای قدرت با بالا رفتن فرکانس به مواد اولیه کمتری نیاز است وترانسفورماتور کوچکتر ، سبکتر وارزانتر می شود.
برای لامپهایی که بر اساس تخلیه کار می کتد 40 هرتز می باشد.به همین دلیل مهندسان بر آن شدند تا فرکانسهای بالاتری تولید کتد.
در حدود سال 1900 میلادی تکنولوژی ی ساخت توربینهای با سرعت بالا به دست آمد وتولید فرکانسهای بالاتر میسر کشت و فرکانس جدید، توسط سازندگان ژنراتورها انتخاب ومعرفی شد. از آنجا که بیشتر خطوط انتقال در اروپا به یکدیگرمتصل بودند ضرورت انتخاب یک فرکانس واحد آشکار گردید . فرکانسهای بالا نیز مشکلاتی به وجود می آورند، به عنوان مثال تلفات در خطوط انتقال با بالا رفتن فرکانس هر دو استاندارد 50و60 هرتز با سیستم انتقال، ژنراتورها و اکثر مصرف کنندکان الکتریکی سازگار هستند. در این فرکانسها پدیده چشمک زنی در لامپهای روشنایی محسوس نخواهد بود و از تاثیر خطوط انتقال بر شبکه های مخابراتی می توان صرف نظر نمود. البته ترانسفورماتورهای قدرت با فرکانس 60هرتز نسبت به ترانسفورماتورهای 50 هرتز احتیاج به مواد اولیه کمتری دارند و از نظر اقتصادی به صرفه تر می باشند. به همین دلیل شاید بتوان گفت فرکانس 60 بهتر از 50 هرتز است.


الحدیث الخفن فی الیام الامتحانات


ای دانشجو.......!!
به گوش باش که چونان که هنگامه امتحانات پایان ترم فرا همی رسد نکات زیر را به خاطر همی بسپار که به پاسی همه درس ها نائل شوی، ان شاء الله!!!!


1- زین پس تا آخرین روز امتحانات خواب بر تو حرام باد.!!!!
2- تلوزیون و (DVD) را ولش،و این سریال های باحالی که پخش کناد بیخیال همی شو که وقت بس ناجوان مردانه تنگ است.!!!!
3- دیر خواب و زود خیز.!!!
4- شبکه گسترده جهانی را تعطیل کن ولو به سبب فیس بوک آپ همی کردن.!!!!
5- پارک و سینما و کافی شاپ خوردن! تا آخرین روز امتحانات مکروه گردد.!!!!
6- کتاب فقط کتاب درسی و فیلم تنها فیلم درسی(با توجه به این که در ایام امتحانات همگی عجیب به سمت مطالعه غیر درسی گرایش داریم)!!!
7- موبایل بازی اعم از اس ام اس و بلو توث و ارسال صور قبیحه و نوای قبیحه همگی موجب ابطال وقت است!!!!!!
8- حمام کردن بیش از نیم ساعت و یک بار اصلاحیدن صورت در هفته حرام است!!!!!!
9- صله ارحام ولو ختنه سوران پسر دایی باشد یا عروسی شوهر دختر عمه ی همسایه ناتنی بر تو واجب نمی باشد.نرو...!!!!
10- پاچه خواری استاد را از خاطر مبر که اوجب واجبات است و بسی تو را در پاسیدن درس همی یاری کناد.!!!!
امید آنست که با انجام واجباتی که گذشت به مطلوب همی رسی....

پنج راه ساده برای افزایش هوش

مغز شما مانند ماهیچه ها به تمرین نیاز دارد، اگر شما مرتب این تمرین ها را در راه درست خود انجام دهید، مهارت بیشتری در اندیشیدن بدست خواهید آورد و تمرکزتان افزایش می یابد. اما اگر هیچگاه از مغزتان استفاده نکنید یا از داروهای شیمیایی نامناسب استفاده کنید، توانایی تان برای یادگیری و تفکر از بین می رود.

در اینجا 5 راه ساده شرح داده می شود که هر کسی قادر است به وسیله آن از سلولهای خاکستری اش استفاده ی بهتری کند.

1- تماشای تلویزیون را به حداقل برسانید. این معامله سختی است، مردم بسیار دوست دارند که مانند یک گیاه تنها پای تلویزیون بنشینند و زل بزنند. مشکل اینجاست که تلویزیون از ظرفیت روحی شما استفاده ای نمی کند یا به آن اجازه تغذیه شدن نمی دهد. مانند این است که یک ماهیچه انرژی بسوزاند اما از مزایای سلامتی این سوخت و ساز استفاده ای نکند.

آیا بعد از تماشای تلویزیون به مدت چند ساعت احساس خالی بودن نمی کنید؟ چشمانتان به سوزش می افتد و از تمرکز بروی این جعبه بزرگ خسته می شود، حتی قادر به خواندن یک کتاب هم نخواهید بود. پس زمانی که نیاز به آرامش و استراحت دارید، بجای این کار، یک کتاب بخوانید، اگر خیلی خسته اید، موسیقی گوش کنید. اگر با خانواده و دوستان هستید، تلویزیون را خاموش کنید و با هم گفتگو کنید. تمام اینها بیشتر از تلویزیون از مغز شما استفاده خواهند کرد.

2- ورزش کنید. شاید فکر کنید اگر بجای ورزش کردن کتاب بخوانید، بیشتر یاد می گیرید، اما ورزش کردن باعث می شود، در ساعتهای بعد از تمرین، بازده شما بالاتر رود و بهتر یاد بگیرید. استفاده از بدن، ذهن شما را آزاد می کند و موجی از انرژی پدید می آورد. روحیه می گیرید و می توانید به سادگی تمرکز کنید.

3- کتابهای چالش انگیز بخوانید. بسیاری از مردم دوست دارند کتابهای عامه پسند و تعلیقی بخوانند. اما این کتابها عموما برای مغز محرک نیست. اگر میخواهید توانایی تفکر و نوشتن را بهبود بخشید، باید کتابی بخوانید که شما را وادار به تمرکز کند. خواندن یک کتاب کلاسیک می تواند نگرش شما به دنیا را تغییر دهد و شما را با لغتهای ارزشمند و ظریف تر گذشته آشنا کند. از این که دنبال لغتی بروید که نمی دانید، نترسید، از عبارات سنگین و حجیم آن هراس نداشته باشید. زمان کافی بگذارید و دوباره بخوانید تا با شیوه نوشتن نویسنده آشنا شوید. این نوع کتاب خواندن بهتر از تمام کتابهای نخ نما و تعلیقی موجود در بازار است.

4- زود به رختخواب بروید و زود از خواب برخیزید. هیچ چیز به اندازه کم خوابی تمرکز را سخت نمی کند. یکی از رازهای جوانی این است که زود به رختخواب بروید و بیشتر از 8 ساعت نخوابید. اگر صبح دیر بیدار شوید و برای جبران آن دیر بخوابید، سست و بیحال از خواب برمیخیزید و نمی توانید تمرکز کنید. گفته می شود که ساعتهای اول صبح بهترین زمان برای آرامش و بازده مناسب است. اگر فرصت دارید در طول روز، زمانی که احساس خواب آلودگی می کنید، ده تا بیست دقیقه چرت بزنید. بیشتر از این شما را کسل می کند اما چرت کوتاه شما را شاداب می کند.

5- زمانی برای بررسی بازتاب اعمال خود در نظر بگیرید. از آنجا که زندگی ما بیشتر مشوش و گیج کننده شده ، خود ما نیز همواره در عجله و تاب و تب ایم بدون اینکه به آن توجه کنید. تمرکز در این حال دشوار می شود زیرا همواره در حال سرزنش کردن خود هستیم در نتیجه زمانی را برای تنها بودن و بررسی زندگی و سازماندهی افکار و اولویت بندی مسئولیت های خود در نظر بگیرید. بعد از آن بهتر می فهمید چه چیز مهم تر است و چه چیز مهم نیست. سپس چیزهای بی اهمیت دیگر در ذهن شما جایی ندارد و آزارتان نمی دهد و ذهن سبک تر می شود.


                                                                                         منبع:pickthebrain

تست امضا‌شناسی!


حتما شما هم شنیده‌اید که یکی از راههای پی بردن به شخصیت هر انسانی، توجه به رمز و رازهایی است که در امضایش وجود دارد. برای امضا‌شناسی خودتان فقط کافی است نوع امضای‌تان را از میان گزینه‌های زیر انتخابی کنید و بعد به کلید جوابهای این تست امضاشناسی که در پایین همین صفحه آمده است مراجعه کنید. موفق باشید!

الف) به طرف عقربه‌های ساعت امضاء می‌کنم.

ب) بر عکس عقربه‌های ساعت امضاء می‌کنم.

ج) در امضایم از خطوط عمودی استفاده می‌کنم.

د) در امضایم از خطوط افقی استفاده می‌کنم.

ه) با فشاربه قلم امضاء می‌کنم.

و) امضایم پیچیده است.

ز) در امضایم اسم و فامیلم را می‌نویسم.

ح) به حالت دایره و بیضی امضاء می‌کنم.


پاسخ:

الف) کسانی که به طرف عقربه‌های ساعت امضاء می‌کنند، انسانهای منطقی هستند.

ب) کسانی که برعکس عقربه‌های ساعت امضاء می‌کنند، دیر منطق را قبول می‌کنند و معمولاً غیرمنطقی هستند.

ج) کسانی که از خطوط عمودی استفاده می‌کنند لجاجت و پافشاری در امور دارند.

د) کسانی که از خطوط افقی استفاده می‌کنند انسانهای منظمی هستند.

ه) کسانی که با فشارامضاء می‌کنند، در کودکی سختی کشیده‌اند.

و) کسانی که پیچیده امضاء می‌کنند آدمهای شکاکی هستند.

ز) کسانی که در امضای خود اسم و فامیل می‌نویسند خودشان را در فامیل برتر می‌دانند.

ح) کسانی که به حالت دایره و بیضی امضاء می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند به قله‌های موفقیت برسند.


                                                                              منبع:www.golagha.ir

جادوی اعداد!


ریاضی در پشت ظاهر سرد و خشکش بازی‌ها و جذابیتهای زیادی دارد که شاید کمتر به آنها پرداخته شده و باید بدانید بازی و ریاضی تنها شامل معمای قدیمی رسیدن یک کبوتر به دسته‌ای کبوتر و حل معمای جمله معروف: ما و ما و نصف ما و ... نمی‌شود . در ادامه می‌توانید سه نمونه بازی و ریاضی جالب ببینید و البته کمی هم هوش‌تان را امتحان کنید. پاسخ این بازی و ریاضی‌ها با زدن چند اسکرول اضافه در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.

?×8+?=9
?×8+?=98
?×8+?=987
?×8+?=9876
?×8+?=98765
?×8+?=987654
?×8+?=9876543
?×8+?=98765432
?×8+?=987654321


?*9+?=88
?*9+?=888
?*9+?=8888
?*9+?=88888
?*9+?=888888
?*9+?=8888888
?*9+?=88888888
?*9+?=888888888


1*9+?=11
?*9+?=111
?*9+?=1111
?*9+?=11111
?*9+?=111111
?*9+?=1111111
?*9+?=11111111
?*9+?=111111111
?*9+?=1111111111














جواب:
1×8+1=9
12×8+2=98
123×8+3=987
1234×8+4=9876
12345×8+5=98765
123456×8+6=987654
1234567×8+7=9876543
12345678×8+8=98765432
123456789×8+9=987654321


9*9+7=88
98*9+6=888
987*9+5=8888
9876*9+4=88888
98765*9+3=888888
987654*9+2=8888888
9876543*9+1=88888888
98765432*9+0=888888888


1*9+2=11
12*9+3=111
123*9+4=1111
1234*9+5=11111
12345*9+6=111111
123456*9+7=1111111
1234567*9+8=11111111
12345678*9+9=111111111
123456789*9+10=1111111111


منبع:www.golagha.ir