دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

۷۱۰

چند روز پیش برای عوض کردن روغن ماشین دوستم به مکانیکی رفته بودیم ..که دختر خانومی 27-26 ساله با کبکبه و دبدبه وارد شد و به مکانیک گفت : ببخشید آقا یه 710 میخواستم میشه لطف کنین بدین؟؟ مکانیک گفت :710 تا چی؟؟ دختر خانوم گفت : 710 تا هیچ چی؟‍!! ..710 ماشین من گم شده ..اگه میشه یه دونه بدین !! مکانیک گفت : 710؟؟؟ حالا این 710 چی هست ؟؟ دختر خانوم که عصبانی شده بود گفت : آقا مگه من باهات شوخی دارم میگم یه 710 بده ...چون خانومم فکر میکنی حالیم نیست نه خوبم حالیمه. !!!!!!!!! مکانیک بیچاره گفت :خدا شاهده خانوم جسارت نکردم .. ولی من نمیدونم شما چیو میگین؟؟ دختره که فکر می کرد یارو داره جلو من دستش می ندازه گفت : بابا جون عجب مکانیک بی عرضه ای هستی تو ..همونی که وسط موتور ماشینه ..کارش نمیدونم چیه ولی همه ماشین خارجی ها دارن این قطعه رو .. مال منم همیشه بوده ...حالا من گمش کردم و یکی لازم دارم!! مکانیکه که کلافه شده بود یه کاغذ داد به خانومه و گفت میشه شکل این قطعه رو بکشی این جا؟؟ دختر خانوم هم با کلی ژست انگار که الان داوینچی می خواد مونالیزا رو بکشه یه دایره کشید و وسط اون نوشت 710 مکانیک یه نیگاهی به شاهکار نقاشی انداخت و یه نگاهی هم به موتور ماشیندوست من که درش باز بود کرد و گفت : خانوم این قطعه رو که میگین تو این ماشین هم هست؟؟ دختر خانوم باخوشحالی جیغی کشید وگفت آره اوناش...!!!! میدونین چی رو نشون داد؟؟......... این  رو............ ..  

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 14:35

جالب بود ولی بسیار قدیمی

احمد سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 14:40

چیکار میشه کرد جز تحمل این نابغه ها

شهرام سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 19:21

مسئله عجیبی نیست غیر از این بود جای تعجب داشت

Guilardino چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 11:42

ای بابا انقد این بنده خدا ها رو اذیت نکنین
دست خودشون که نیس
خلقتشون این شکلیه

)-( . (/\) چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 17:36

مرسی جالب بود

فرگوسن پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 20:10

من این را در سایت قدیم دانشگاه دیده بودم.از خودی هم کپی

man ino az ye email avordam do0ste aziz.....az jaei copy nakardam sir alex

... پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 02:20

برو بابا مسخره،خیلی لوسی

ای وااااای خدای من......

افشین دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 12:53

رویا دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 16:10

واااااااااااای دلم!!!!!!!مردم پاک عقلشونو از دست دادن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد