دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

سوالاتی که از مهندسین کامپیوتر در جمع آشنایان پرسیده میشه!

 این کامپیوتر ما ویروسی شده، چیکارش کنیم؟

-هارد خوب چی بگیرم .!!!

-اگه سیستمم رو بدم بیرون میتونن عکساشو که پاک کردن بردارن؟!

- الان یه کامپیوتر توپ تو بازار چنده؟

– این پسر من همش پای بازی کامپیوتره، مشکلی پیش نمیاد؟

- فیل…..تر شکن تازه چی اومده؟

- چطوری میشه پسورد یکی رو فهمید؟ (یارو به عشقش شک داره!!!!)

- چطور میشه فهمید دخترم تو اینترنت چیکار می کنه؟

- این عکسای ما همش یهو پاک شده، بدبخت شدیم چیکار کنیم؟

- کامپیوتر من بالا نمیاد، چیکارش کنم؟

کی میای پیش ما یه حالی به این کامپیوترمون بدی؟ سی دی های جدیدتم بیار!!!!!

- الان ویندوز چی خوبه؟!!!

- چطوری میتونم سریع تایپ یاد بگیرم؟

- یه لپ تاپ دست دوی مناسب توی دوستات کسی نمیفروشه؟؟؟

– به نظر تو رم بیشتر تو سرعت بازی تأثیر داره یا سی پی یو یا کارت گرافیک؟

- بخوام کامپیوترم رو ارتقاء بدم چقد پام در میاد؟

- الان بیل گیتس پولدارتره یا استیو جابز؟

- به نظر تو ممکنه قیمت کول دیسک از اینم پایین تر بیاد؟؟؟؟

- بخوام با کامپیوتر پول در بیارم چیکار کنم؟

- کلاس چی برم؟

- میگن نوکیا فلان مدل خوب آنتن نمیده….اما من شکلشو خیلی دوس دارم….حالا به نظرت چیکار کنم؟؟

- واسه این کامپیوتر ما مشتری سراغ نداری؟

- با این کامپیوترت یه کدی بزن همه کانال های ماهواره ما باز شه!!!!

- چرا من تو وصل کردن دوربین دیجیتالم به کامپیوترم مشکل دارم؟

- بلوتوث جدید چی داری؟ بفرست بیاد!!!!!!!!!!!١

- اینترنت چنده؟!؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

…..

- و بالاخره: یکم این پسر ما رو نصیحت کن درس بخونه، اینجوری که این همش پای کامپیوتره، هیچی نمیشه آخرش!!!‌

.


.


.



و نکته مهم تر اینکه با عدم پاسخگویی مناسب به پرسش های سوپرعلمی فوق، طرف پیش خودش میگه معلوم نیست ۴ سال تو دانشگاه چی یادش میدادن…!!!!!
  
نظرات 2 + ارسال نظر
احمد سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 14:09

خیلی باحال بود دمت گرم

Guilardino سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 14:44

مهندس کامپیوتر که باز خوبه
به من میگن؛
آخرش که درست تموم شد میری ۱۱۸ می گی پاسخگوی ۱۳۱۳
بفرمایین!

فکر کردی به همین راحتیه !!!!
۱۱۸ پارتی میخواد . . . اونم کلفت !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد