دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

در سلف ...

تشتهایی چه فراخ !!! 

دیگهایی چه عمیق !!!

از در سلف چه بوی علفی می آید !!!

من در این دیگ غذا …

پی چیزی می گشتم …

پی یک ذره برنج !

پی گوشتی ، لوبیایی ، لپه ای … 

تا مگر با دل خوش …

پول ژیتون بدهم !

سر میزی ماندم …

صندلی آوردم ….

ونشستم …

سینی بر میز !

من چه رویی دارم !!!

و چه اندازه تنم میخارد !!!

نکند مسئولی …

سر رسد از در سلف …

چه کسی شعر مرا می خواند؟

هیچ …

همه دانشجویند …

درد را میدانند !!!

آشپز می داند …

که چه در دیگ غذاست !!!!

دیگها خالی نیست ..

آب زیپو هست ، زیپ هست ، زالو هست !!!!

و به خود پیچیدن از دلدرد !

آری … آری ….تا ذره ای باقیست …

زندگی باید کرد !!!!!

در دلم چیزی هست …

مثل یک تکه چرم !!!!

قد یک همبرگر !!!

و چنان بی تابم …

که دلم می خواهد ….

بدوم تا سر بال !

بروم دست به آب !!!!!!

آمبولانسی اینجاست ..

که مرا میخواند !!!! 

نظرات 2 + ارسال نظر
ساسان دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 08:49

توی دیگ شون پر کافوره.اون کسی هم که تی میکشه هرچند وقت یکبارم تی و میکنه تو دیگ همش میزنه.تو سلفم همه از سر و کول هم بالا میرند تا جاپیدا کنند واستاده هم شده چیزی بمیلند

علی دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 13:33

احسنت . . .
ای شاعر ٬ غم از دل ما میخوانی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد