دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دکتر شریعتی :

امام حسین (ع) بیشتر از آب تشنه ی لبیک بود . افسوس که به جای افکارش زخمهای تنش را نشانمان دادند و بزرگترین دردش را بی آبی نامیدند...

نظرات 5 + ارسال نظر
خودم جمعه 19 آذر 1389 ساعت 22:20

میدونم این جمله رو همه حفظید....ولی فکر کردم تکرارش خالی از لطف نباشه....اخه واقعآ قشنگه.....

علیرضا شنبه 20 آذر 1389 ساعت 02:45

دوستان نویسنده یه لطفی بکنید و به خاطر حرمت محرم توی این ایام مطلب طنز ننویسید . ممنون

این دفعه رو دیگه علی جون راست گفت......!!!ممنون از تذکرت علی جون......!!!

سه تا یک شنبه 20 آذر 1389 ساعت 08:41 http://3ta1.blogfa.com/

غریب ارباب ... همش به ما گفتن که هستی تشنه ی‌آب
نه به اون حدا ... ؛ هل من ناصر تو میگه هستی تشنه ی جواب
غریب ارباب ... !

نگار شنبه 20 آذر 1389 ساعت 12:26

جمله ی خیلی زیبایی بود. ممنون.

خوشحالم که شما هم خوشتون اومد.....!!!

Guilardino دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 16:03

بعضی وقت ها شک می کنم این آقای شریعتی دکتر بوده
از یه آدمی که این همه قبولش دارند به دوره که این گونه صحبت کنه
من که تا به حال ندیدم کسی گفته باشه بزرگترین درد امام بی آبی بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد