دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

شاکی؟؟؟؟؟!!!!!

سلام واقعا از همه بچه های نویسنده عذر می خوام ولی این وبلاگ به شکل تاسف باری داره به نا کجا اباد میره هر کی میاد یه سری مطلب میذاره با هر موضوعی جان هرکس دوست دارید مطالبی و بذارید که به درد یه دانشجو بخوره درداشو بیان کنه نه مثل .... که بماند این ... چیه که همتون میدونید یعنی چی

نظرات 8 + ارسال نظر
)-( . (/\) جمعه 26 آذر 1389 ساعت 21:05

شاکی همچنین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

علیرضا شنبه 27 آذر 1389 ساعت 00:52

من به دلیل مشغولیت های این چند روز به وب سر نزده بودم !
و الان وقتی اومدم یه چند دقیقه ای مبهوت بودم !!!
کاملا با آقا شهرام موافقم و معتقدم که باید یه سر و سامانی به اینجا داده بشه . . .

MHMD شنبه 27 آذر 1389 ساعت 13:37

منم شاکیم از این وضعیت........این چه وضعشه !!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

)-( . (/\) شنبه 27 آذر 1389 ساعت 18:37

علی جان شما که همیشه مشغولی ... هیچوقت نیستی ؟؟؟!!!!!!! کلا srkri هستش دیگه ...

حمیدرضا یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 11:01

شهرام کاملآ باهات موافقم......به همین دلیلم هستش که من چند وقتیه دیگه علاقه ای به خوندن مطالب این وب ندارم......البته این یک دلیلشه.....!!!

سحر یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 19:54

خوب مدیر وبلاگ رسیدگی کنند.

)-( . (/\) یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 23:22

مدیر وبلاگ مشغولیت دارن

علیرضا دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 20:59

سلام به همگی ...
در پی اعتراض بچه ها هم تو یونی هم تو وب مجبور شدم که اکانت دوست خوبم ( میلاد ) رو حذف کنم .
امیدوارم میلاد جان هم از دست من ناراحت نشه ٬ چون این وبلاگ یه وبلاگ دانشجویی و گروهی است و اکثریت واسه اون تصمیم میگیرن !
امیدوارم وبلاگ هم از این به بعد به سمت پیشرفت و ترقی بره و بتونه تخصصی تر البته در یک محیط دوستانه به پیش بره .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد