دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

یک خواهش

سلام بچه ها می خواستم بگم با توجه به نزدیک شدن به پایان ترم هر کسی که تمرینات یا جزوات خوب و بدرد بخوری داره معرفی کنه یا اگه به صورت الکترونیک داره لینک دانلودش رو بگذاره یا مثلا جزوه ایی از استادی داره که خیلی خوب و کمک کننده است برای فهم بیشتر درس بیاد و به اشتراک بگذاره و بده بچه ها هم کپی کنند و مثلا الان من نیاز شدیدی به گزارش کار های آز فیزیک ۲ دارم اگر کسی داره بگه تا ازش بگیرم خیلی ممنون می شم که توی نظرات بهم کمک کنیم تا راحت تر این ترم رو پشت سر بگذاریم.

نظرات 5 + ارسال نظر
)-( . (/\) پنج‌شنبه 2 دی 1389 ساعت 18:34

من معافم نمیتونم کمکی بهت بکنم

سلام اولا چرا نمی تونی کمک بکنی؟ دوما تا واب سوالی که قبلا ازت کرده بودم رو جواب ندی باحات حرف نمی زنم

)-( . (/\) پنج‌شنبه 2 دی 1389 ساعت 21:44

راستی باید جواب اون ایمیلم رو هم بدی

Guilardino دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 09:45

اگه کسی چیزی گیر آورد به ما هم بده

رویا چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 00:26

سلام.بچه ها منم میخوام بگم که خواهشا اگه واسه درسهایی که میخونید با جزوه یا کتاب جالب مواجه شدید حتما حتما رو این وبلاگ واسه استفاده بقیه بچه ها هم بزارید....واقعا درسها وحشتناک شده.ممنون میشم...

سلام من جزوه ی مدار بهتون جزوه ی احمری نژاد رو معرفی می کنم که از انتشارات بخرید وبرای درس های دیگه هم تو کامپیوترم دارم که نمی تونم براتون لینک دانلود بزارم و گزارش کارهای آز فیزیک ۲ رو هم دارم نمی دونم اگه بخواید چزوری باید به دستتون برسونم

علیرضا چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 17:35

عرفان اگه جزوه ی به درد بخوری رو کامپیوترت داری تو وبلاگ آپلود کن تا بقیه بچه هام استفاده کنن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد