دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

راهنمایی انتخاب واحد

ریاضی 2: شاداب ( البته اگر یافت شد) نشد محمدی

فیزیک2: الهام ناصری برای نمره گرفتن ولی برای درس انصاری نو 

برنامه سازی:نظر پور امتحان ترم مانند جزوه است

معادلات: شک نکنید حتما با طاءب بردارید

امار و احتمالات: به گزینه ی مناسبی نرسیدم ولی خودم با گشواد پاس کردم

الکترومغناطیس: حتما با رضوی بردارید چون هم خوب درس میده هم خوب نمره

مدار1: احمری نژادو بریمانی

ریاضی مهندسی:؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محاسبات عددی: رستمی پسیانی 

اندازه گیری: بختیاری ولی با حسین بیگ برندارید گریتون در میاد


نظرات 26 + ارسال نظر
مهگل جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 15:13 http://fuckoff.blogfa.com

ریاضی ۲ ال بویه هم خوبه ها ا ا ا
سیروس افتضاح

. جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 16:08

سلام
من ریاضی 2 ام را با خسروانی داشتم که عالی بود ... اما هرکس که با محمدی داشت ، شاکی بود !
ضمنا برای ریاضی 2 شنیدم خمسه خیلی خوب درس میده ، که این ترم ریاضیات مهندسی هم گرفته .

علی جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 16:11

من که با محمدی داشتم و راضی بودم

)-( . (/\) جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 17:19


مرسی . اطلاعیه خوبی بود

[ بدون نام ] جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 18:46

نویسنده محترم باز هم که گفتی طائب

عرفان جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 21:45

فیزیک ۲ رو اگه می خواید فقط پاس کنید با خویی بردارید خدایی تمامی سوالات امتحان عین جزوه بود و احمری رو من باهاش داشتم اولش توژ درس مید ه ولی بعدش خدا بدادتون برسه ...

محمد رضا ( کپی شده از مطلبش ) جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 22:01

ضمن تایید حرف دوستم



فیزیک2:الهام ناصری نمره ‍(هتل)انصاری درس(2زار یاد میگیری)واشقانی(میانه رو)



معادلات:ترجیها فاطمه مرادی اگه نشد طائب(بگیر نگیر داره) کماندار



امار: گشواد (فکر نمره نباش)- کماندار-



مغناطیس:مهدیه خسروی(ماه).-رضوی(ستاره) ـنظری(کور سوی)



مدار 1.2:بریمانی درس خوب تصحیح دقیق-احمری نژاد همچنین -کرباسی.صراف...(هتل-نمره-بی درس)



زبان تخصصی:مهدیه خسروی-جلال نظری-اسد ابادی



محاسبات:ایروانی فقط ماشین حساب (بدون حفظ فرمول) پسیان(بشین فرمول حفظ کن)



ریاضی مهندسی:از طائب و مناجاتی دوری کنید-.کماندار



اندازه گیری :بختیاری(مخصوص دخترا -بالاـ پسرا: ورندارین سنگین ترید)(هتل)



خوشحال میشم دوستان با نظراتشون به هم کمک کنیم.

علیرضا جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 22:06

دوستان نویسنده عزیز خواهشا پیشنهادات خودشون در مورده اساتید رو تو همین تاپیک و در قسمت نظرات قرار بدین
ممنون

علیرضا جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 23:18

اگه میخوای ریاضی مهندسی رو بفهمی با دکتر مناجاتی
ولی احتمال قبولیت کمتر از ۲۰ درصده !

علیرضا جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 23:20

منم حرف علی رو تایید میکنم ریاضی ۱ و ۲ با محمدی
خیلی استاد باحالیه

Guilardino جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 23:26

اصلا فکرشم نمی کردم مهندسی بیفتم!

افشین جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 23:37

من با نظر محمدرضا بیشتر موافقم خوب گفته سعی کنید دور و بر محمدی و مناجاتی نگردید مجبور شدید باهاشون بردارید
گشواد فقط به جواب آخر نمره میده
بختیاری اصلا گیر نیست
رضوی هم بد نیست به نظر من تو درس دادن خیلی خبره نیست
مدار اصلا و ابدا با زیارت بان برندارید چون بلد نیست درس بده

افشین جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 23:40

راستی فیزیک ۲ رو حتما با واشقانی فراهانی بردارید چون به ما گفته بود از کلاس فقط دو نفر رو میندازه...

[ بدون نام ] شنبه 16 بهمن 1389 ساعت 11:29

خیلی زور داره آدم مدارو پاس کنه ولی ریاضی مهندسی بیفته اونم با ۶.۵
اگه دستم به طائب برسه اون وخ

عرفان شنبه 16 بهمن 1389 ساعت 19:21

ببینید استاد کماندار اصلا بلد نیست تدریس کنه و کلا کلاس به مسخره می گذره و تو نمره دادن افتضاحه و ۲۴ ساعت نشد نمرات پایانی رو داد و اصلا هم خوب تصحیح نکرد ولی در مورد محمدی خداییش اگه تمریناتش رو انجام بدید امتحان پایانیش هم عین جزوس و در مورد گشواد هم کلا آدم مرموزی است مثلا در حضور و غیاب علامت های خاصی می گذاره و فقط به جواب آخر نمره می ده و حسین بیگم داغونه هرچی بتونه از ساونی درس می ده و کلا معلوم الحاله و آخرشم یه امتحان فوق سخت می گیره

علی شنبه 16 بهمن 1389 ساعت 23:39

حسین بیگ بردارید بد بختید
نه بلده درس بده نه بلده نمره بده

یک مار گزیده یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 00:25

یه نکته رو هیچ وخ نباید فراموش کنید:
تمامی این حرف ها تجربیات دوستان در ترم های گذشته می باشد و خدا هم نمی داند که آیا این رویه در آینده هم ادامه پیدا خواهد کرد یا نه؟
پس خواهشا اگه با یه استادی برداشتید و افتادید، کاسه کوسه هاشو سر دوستان نشکنید

یک استاد گزیده دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 13:06

دوستان خواهشا محاسبات را با این یارو رستمی پسیان بر ندارید
علاوه بر لحجه غلیظش اصلا نمره نمیده .
خلاصه ما از این استاد خیر ندیدیم !!!
حواستون باشه

نگار سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 02:33

خیییییلی اطلاعیه خوبی بود. چون منتظر یه کم اطلاعات بیشتر در مورد این اساتید بودم. واقعا ممنون.

13 چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 08:30

استاد من، برادر من، عزیز من، بی نامووووس. بی شعوری که نمره ی منو کم دادی به این اعتراض گوش کن ؛ یه دختر هشت ساله این اعتراض رو واست فرستاده. من که اینجا سنگ خودمو به سینه نمی زنم. من که نمیخوام رئیس دانشگاه بشم که ، نمیخوام استاد دانشگاه بشم بیام جای تورو بگیرم که، من که دنبال نمره نیستم که. اصلا من که نمی خوام 20 شم که. من فوق فوقش 19 بهم بدی راضیم. خو عوضی که نمره منو کم دادی ...... کجا بودم؟؟!...... این نمره ی منو ببین. نمره رو ببین. خاک تو سرت با این نمره دادنت.......
این نمره منو ببین : جیگرطلا مگه من قرار نبود ساعت 8 بیام بهم بیست بدی؟!!.........

نه این نیست ، خو پفیوس نمرمو بده!!

الکترون چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 16:47 http://3ta1.blogfa.com

مزخرفترین انتخاب واحد را پیش رو داشتیم .............

شهرام چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 21:17

بدترین روز زندگی من ۱۳۸۹.۱۱.۲۰ یعنی تو روح مدیر گروه مخابرات شهرری بدنش دستم خفش می کنم

رویا پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 00:13

من که فیزیک مغناطیس رو با استاد خورشیدی برداشتم.انتقال مطالب عالی و با داشتن فعالیت ها ی کلاسی به نمره دلخواهتون میرسین...

13 پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 19:44

اگه کسی تونست این معما رو حل کنه ؟

روزی 3 تا رفیق میرن رستوران ناهار میخورن پول ناهارشون میشه 300
تومان - نفری 100 تومان میدن میان بیرون چند دقیقه بعد صاحب رستوران میفهمه قیمت غذای اونا شده 250 تومان پس 50 تومان میده به شاگردش که بده به اون 3نفر شاگرد فرصت طلب 20 تومن رو میذاره جیب خودش 30 تومن رو میده به اون 3تا رفیق با این حساب به هر کدام از روفقا 10 تومن میرسه که سهم هرکدام از قیمت غذا می شه 90 تومن حالا 3تا 90تومن میشه 270پرداختی 3تا رفیق و20 تومن هم شاگرده برداشته میشه 290 تکلیف 10 تومن باقی مانده چی میشه؟

نگار جمعه 22 بهمن 1389 ساعت 23:52

دوست عزیز(۱۳) ممنون از معمایی که مطرح کردید.

جواب: اگر از زاویه دیگر به مساله نگاه کنیم متوجه میشویم که نکته انحرافی این معما در نحوه محاسبه است. به طوری که طبق مساله این ۳نفر در واقع نفری ۹۰تومان و جمعا ۲۷۰ تومان در کل خرج کرده اند و از اونجایی که غذا کلا ۲۵۰ تومان شده در نتیجه ۲۰تومان گمشده هم
که دست شاگرده. پس ۱۰ تومانی در میان نبوده اصلا.

حسن پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 02:54

فیزیک ۲ الهام ناصری قائم عالیه .آمار گشواد نیاز به مترجم داره سر کلاس هیچی نمی فهمی اما جزوشو خوب بخونی می فهمی سوالای امتهانش یکم از جزوش سخت تر اما اگه جزوشو خوب بخونی میتونی بنویسی نمره دادنشم این توریه که ۱۵نمره سوالاشو میتونی راحت بنویسی اما ۵نمره دیگرو هرکی نمره خوب میخاد باید خیلی خوب بخونه من که ۱۶شدم ودو نفرم ۱۹ . ریاضی شاداب خوبه اما باید با کلاسش پیش بری وگرنه شب امتحان زیاد میشه (جزوه + تمرینای کتاب )امتحانشم بیشتر از تمرینای کتابیه که مشخص میکنه .
الکترو مغناطیس رضوی خوبه (خوب درس میده خوبم نمره میده)امتحانش تند نویسیه تا امتحان من که با چه سرعتی نوشتم وقت کم آوردم
مدار احمری نژاد خوبه (یعنی یه کم خوب درس میده اما جزوش عالیه بخونی میفهمی )بریمانی خیلی خوب درس میده اما نمره دادنشو نمیدونم .
بابا مدار که سخت نیست فقط زیاده و شب امتحانی نیست هفته آخری ام نیست من خودم تقریبا نصف تمریناشو حل کردم من که دوتا مدارا رو پاس کردم فقط بدونید تمرینای دسور بسته و اگه حل نکنید با جزوه پاس نمیشه مگه اینکه استادتون صراف اسمائیلی باشه که اونم از این دانشگاه رفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد